lørdag den 5. december 2009

Unika julekjole og vandregaver

Jeg har syet en unika julekjole på bestilling, som nu spreder retro juleglæde hos Rasmus' bedste veninde fra børnehaven - Emma Sofia. Hun er den mest bedårende lille pige med taljelangt tykt brunt hår altid flettet i to fletninger. Hendes mor er fra Columbia og hendes far tysker, så hun er ligesom Rasmus tosproget, og de to kan få meget sjov ud af at lære hinanden forskellige danske og spanske ord :-)
.
Kjolen er syet i rødt fløjl med bærestykke og ærmer i forskellige nye og vintage stoffer. Yderligere er den pyntet med zigzag bånd i guld og en lille bambi i lilla køkkentern.
. For nogle uger siden var jeg med i "gaver på vandring" legen og sendte i sidste uge disse gaver videre til 3 andre blogkvinder. Små make-up punge med to stk. alternative julehjerter i hver.

9 kommentarer:

  1. Åååårh, hvor er det fint det hele! Elsker, elsker, elsker kjolen :-)

    SvarSlet
  2. Så fin kjole, og smukke make up punge - især den gule er jeg pjattet med :-)

    Hilsen Helle

    SvarSlet
  3. Hun kan da kun blive smuk i den kjole :-)
    Pungene er skønne, kaster mig floks tilbage til 70´erne :-)

    SvarSlet
  4. Hvor er det dog en fortryllende skøn kjole, dødlækker!!!
    :-)Anne Dorte

    SvarSlet
  5. Tak for jeres kommentarer - dem er jeg glade for ;o)
    Kh Ulla.

    SvarSlet
  6. ÅHH Ulla. Tusind tusind tusind tak for den fine gave, der lå i min postkasse da jeg kom hjem her til aften.
    Hvor ér jeg dog glad for min fine makeuptaske og de superdejlige hjerter.
    Du kan se at det hele klarede sig helt fint til DK her:
    http://synne-petersen.blogspot.com/

    Fantastisk!!

    SvarSlet
  7. Det var da en fantsktisk kjole - heldige pige!
    Polka

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.