lørdag den 5. december 2009

Tadaaaaa......

Så blev klokken over 20, og jeg har netop trukket de to vindere blandt de 441 lodder!!
.
Vinderen af de 24 stykker vintage tapet blev: Mia fra Makværket !
.
Vinderen af jule flagranken blev: Lisbeth/Smilerynker.dk !
.
.
Tillykke til jer begge - jeg håber gaverne bringer glæde :-) I kan maile jeres adresser til mig, så sender jeg ASAP ! info(snabel a)lullaby(punktum)dk
.
Og i øvrigt tak til alle jer der har været med i kampen om min giveaway og har lagt søde kommentarer! Jeg kan friste med, at jeg i det nye år vil lave små pakker med forskelligt vintage tapet, som kommer til salg på shoppen.

10 kommentarer:

  1. Tillykke til de meget heldige!!!
    Flotte flotte gaver :-)

    SvarSlet
  2. tillykke til de heldige kartofler:)

    SvarSlet
  3. HEj Ulla,

    Vil bare siger at det lyder som en rigtig god ide, med tapet pakker i din shop. Det vil jeg glæde mig super meget til.

    Julehilsner fra Kristina

    SvarSlet
  4. Ja, det er en rigtig god ide, du må gerne reservere en pakke til mig, og give mig et hint når de er på:-)

    SvarSlet
  5. Årh hvor er jeg heldig!!! Total dejlig overraskelse at komme hjem til fra julefrokost! Sender dig straks en mail Ulla :D
    Kh. Mia

    SvarSlet
  6. Tillykke til de to heldige bland alle os 441 !

    SvarSlet
  7. Tillykke - og wauw 441 lodder! Og så en smule øv...

    Glæder mig til at tapeterne kommer i shoppen. Har lige handlet lidt hos Etsy og venter med glæde på juleposten :-)

    SvarSlet
  8. Jamen... Jeg har jo vundet! Tænk... det opdager jeg først efter at have kigget rundt på din blog i ti minutter.... Jubii! Du har jo min adresse. Ih, hvor jeg glæder mig. Hvor heldig kan man være. Tak tak tak... Vinder ellers aldrig! I øvrigt bliver min kæreste henrykt... Hvis der er noget han hader er det vimpler;o) Det er det eneste han virkelig har en mening om i vores ellers så farverige og rodede hjem;o) Han vil være dig evigt taknemmelig... he he!

    SvarSlet
  9. Ha ha - hvor er det godt, Lisbeth. Nu har du jo vundet vimplen, så er du jo NØDT til at hænge den op, kan du forklare kæresten ;o)
    Så er det måske godt det er en julevimpel, så den ikke skal hænge der hele året!
    Den er pakket og ryger afsted idag.
    Kh Ulla.

    SvarSlet
  10. tillykke til vinderne! trøster mig med, du laver tapetpakker i shoppen, glæder mig!!!

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.