lørdag den 19. december 2009

Juleferie-forberedelser

Yeeehaaaa !! Imorgen går turen mod Danmark og juleferie med venner og familie venter forude! Sammen med vores sommerferie i juni er det årets højdepunkt. De to tidspunkter er de eneste hvor Bo har fri fra fodbolden og kan holde ferie og tage til Danmark, så det er virkelig noget vi går og ser frem til, når tiden nærmer sig!
.
Jeg fik forleden dag de sidste ordrer afsted inden jul, og minsandten om jeg ikke også har fået pakket alle vores julegaver ind - jo jo, jeg er stressfri og 100% klar til ferie!
.

Idag drager jeg til Mannheim (1 times kørsel herfra Mainz) for at se "Walking with Dinosaurs" med Rasmus. Vi skal afsted sammen med en af vores venner samt 3 af hans 4 børn, så det skal nok blive festligt at se de fire ungers begejstring over de skala 1:1 store dino'er i den enorme arena! Bertram bliver hjemme hos Bo sammen med Deres yngste (som går på Bertrams stue i børnehaven), da de er for små til at komme med. De vil nok bare blive bange for de kæmpemæssige dyr.
.

Hustruen til vores ven er i øvrigt på Sri Lanka alene uden mand og børn i 10 dage! Julegaven fra hendes mand - det er sgu en julegave til en mor til 4 der vil noget!! Jeg er imponeret må jeg sige! Hun er ved at uddanne sig til yogalærer, så dagene skal nok gå med yoga på stranden og forberedelse til hendes afsluttende prøve her i januar. Så ren afslapning til hende alt imens manden tager sig af 4 børn derhjemme! Det er sgu ligestilling der er til at tage at føle på ;o)
.
Rigtig god dag til jer alle!
.

12 kommentarer:

  1. Årh, for en skøn julegave! Sri Lanka!!! wauw!

    Jeg håber I får en god tur hjem til Danmark og jeg vil ønske dig og din familie rigtig glædelig jul, hvis vi ikke skrives ved inden, søde Ulla.

    Kærligste julehilsner, Lis

    SvarSlet
  2. Rigtig glædelig jul til dig og familien - og ha' en skøn feire i Danmark :-)

    SvarSlet
  3. kære ulla.
    håber i havde en skøn tur til arenaen. Derudover håber jeg i får en super skøn ferie i dk med venner og familie.
    til allersidst vil jeg gerne sige tusind tak for din kommentar på min blog.
    Jeg priser mig lykkelig over at hun er her og jeg har, til tider desværre, svært ved at blive stram over for hende og sætte grænser på samme måde som overfor silja. Men hva, det tog mig godt et år at turde elske hende helt igennem igen- af angst for at jeg skulle miste hende for altid...
    håber du hygger i dk,
    kh

    SvarSlet
  4. Fedt Dino show - min Emil ville elske det dog med et lille skræmt blik i øjnene, hvis jeg kender ham ret:-) Rigtig god juleferie i Danmark - tag skitøj med for her er koldt. Kh.

    SvarSlet
  5. Sejt du er på forkant og uden julestress - skønt!
    Vil ønske dig og dine en rigtig dejlig jul og juleferie! :-)
    Og nu du er i Danmark kan du jo passende købe/kigge i det nye BoligLiv - jeg har i hvertfald lige set at din blog står nævnt under "Syblogs til inspiration" :-)

    Mvh Louise

    SvarSlet
  6. SKØNNE indpakninger Ulla!! Lige i din ånd!!

    SvarSlet
  7. Hej alle søde kvinder :-)

    Tak for jeres kommentarer og ønsker om god ferie og jul. Rigtig meget i lige måde!
    Vi er nu kommet sikkert til Danmark og har haft den første skønne dag i gode venners selskab.
    Hvor er her bare skøøønt!!

    De kærligste julehilsner Ulla.

    SvarSlet
  8. Nå har jeg kost med her inne hos deg. Mye fint. Dukkehuset er bare helt skjønt. Brudebildene: Utrolig flotte: )

    SvarSlet
  9. Hej Ulla! Tusind tak for den flotte skjorte til Ludvig. Den er sååå fin! Han bliver mega cool juleaften :-)

    SvarSlet
  10. Sikke nogle super flotte pakker! Dejligt at se det ikke kun er mig der bruger tid på pyntende pakker :o)
    Og dejligt nytår til dig og din familie!

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.