søndag den 13. december 2009

Et halvt år siden idag


Idag er det præcis et halvt år siden Bo og jeg smedede lænkerne sammen på Dragsholm Slot. En helt igennem eventyrlig og perfekt dag, som vi delte med vores dejlige venner og familier!
.
Jeg ved ikke om nogen kan huske de første to uger af juni? Det stod ned i stænger nærmest uafbrudt (så meget at sommerhuset vi boede i stod under vand). 13 grader sagde termometeret da jeg fredag d. 12. juni om eftermiddagen kørte til Dragsholm Slot med min veninde for at tilbringe en hyggelig tøseaften med god mad og forkælelse inden den store dag.
.
Alle der kender mig, ved hvor meget sol og varme betyder for mig, og jeg kunne næsten ikke bære tanken om at JEG skulle giftes i øsende regnvejr! Jeg havde tjekket vejrudsigten mindst 50 gange og den blev ved med at sige sol lørdag d. 13. Jeg troede dog ikke helt på det, eftersom der ingen tegn var på opklaring, da jeg gik i seng kl. 23, men...... da jeg vågnede kl. 05.15 næste morgen og som det første kiggede ud af vinduet, mødte mit øje dette fantastiske syn:


Skyfri himmel og sol over land, som varede ved hele dagen. Den sidste lille faktor der gjorde dagen ualmindelig smuk og uforglemmelig. Jeg var über happy!

Vielsen var helt enestående! Fyldt med varme, humor, grin og klapsalver takket være vores fantastiske og uformelle præst. Jeg kunne ikke have ønsket mig det mere fuldendt.

Der blev hældt godt med Asti indenbords :-)

Det var omtrent sådan det hele startede på Phi Phi Island i Thailand for nu 7½ år siden ;o) Eventyret varede ved og prinsessen fik sin prins!

30 kommentarer:

  1. Til lykke med dagen! Fantastiske billeder, lykken stråler jo ud af jer begge!
    Polka :-)

    SvarSlet
  2. Også et tillykke herfra - og sikke nogle skønne billeder, smukke Ulla...

    kh

    SvarSlet
  3. Hvor er I lækre!!
    Skønne billeder :-)

    SvarSlet
  4. Tillykke :-)
    Hvor er I smukke og glade :-)

    SvarSlet
  5. skøønne billeder....og tillykke vi har selv lige haft bryllupsdag d 3 dec. og vil glemte den!!!! ak....

    SvarSlet
  6. Tak alle sammen - hvor er I søde :-)

    SvarSlet
  7. Tillykke, sikke smukke og glade fotos.

    SvarSlet
  8. Ihh hvor ser i bare fantastiske ud... tillykke her fra mig osse... Glæder mig til det en dag bliver min tur til at opleve et eventyr som dig :)

    SvarSlet
  9. Gratulerer med dagen! For et kjempefint brudeparet :)
    Hilsen fra Pillepalle

    SvarSlet
  10. Grattis! Vilka underbara bilder! Jag måste säga att ni är ett mycket snyggt par :-)!!

    SvarSlet
  11. Ja stort tillykke med halv års dagen.. og hvor var i smukke.. sikke nogen skønne billeder!!

    Rigtig god aften til jer..

    SvarSlet
  12. Stort tillykke vi har "fejret" at Sara nu er 2 år og 9 mdr. så den 13. er også speciel i vores familie :-). Vi fejre det nu ikke men snakker altid om at nu er hun så stor og tager billeder mm. Hvor ser I dog lykkelige ud og sikke dog et drømmebryllup.:-) Kh.

    SvarSlet
  13. Wauw hvor er du bare smuk! Ser ud til I havde en rigtig dejlig dag!
    Kh Julie

    SvarSlet
  14. Bliver helt rørt over din lille fortælling!!
    Det er bare en enestående oplevelse alle fortjener at opleve!
    Hvor er det nogle dejlige billeder og du stråler jo om kap med solen! Mere mere mere, elsker at se billeder!!

    SvarSlet
  15. Hvor fint! Smukke billeder - man kan slet ikke lade være at smile :-)
    Stort tillykke!

    SvarSlet
  16. Ih, tak for alle jeres søde beskeder! Det varmer en halvsløj husmor, der pt SLET ikke ser ud som på disse billeder ;o)
    Vi har netop fejret halvårsdagen med en gang McD snask....Tja, Bo har spillet kamp og kom først hjem 18.30, jeg er snot-sølle og ingen af os gad at lave mad, men hyggeligt det var det, og ungerne var glade! Nu sover de og jeg vil søndagshygge med min hubby ;o)

    Ha' en dejlig aften alle sammen.

    Kh Ulla.

    SvarSlet
  17. For et vakkert par! Og det er fantastisk å ha minner om en sånn dag... Håper dere fortsatt kjenner på den følelsen dere hadde sammen den dagen!

    Ha en god og kjærlig uke!

    SvarSlet
  18. R-O-M-A-N-T-I-S-K-E & S-M-U-K-K-E billeder!!!!!!!

    SvarSlet
  19. Woauuu - hvor er i bare smukke :-)
    Hjertelig tillykke med dagen.

    KH Maria.

    SvarSlet
  20. Hjertelig tillykke :-))

    Vi har lige fejret 4 års bryllupsdag...det er så hyggeligt, uanset hvad man nu vælger at hygge med. Om det så er McD eller en rugbrød - som vi fik :-)

    Det er vidunderlige billeder. Du er utrolig smuk :-)

    Kh Tina

    SvarSlet
  21. Tillykke med dagen!

    Hvor er det dog en flot kjole du har på.

    SvarSlet
  22. Hvor er du dog bare smuk! Rigtig fint eventyrbryllup, I ser bare så glade ud:)

    SvarSlet
  23. Smukke, glade mennesker.
    Fantastiske billeder.

    Tillykke til jer :).

    SvarSlet
  24. Hej Ulla
    Hvor ser I skønne ud! Man kommer jo helt til at tænke på sin egen bryllupsdag. Fatter ikke helt at vi har været gift i 5,5 år og været kærester i 9(!) år. Det er stadig det dejligste at være sammen med ham, så det er bare fedt.

    Jeg har tagget dig på min blog. Håber du har lyst til at lege med:)
    KH Puk

    SvarSlet
  25. Til lykke og sikke et eventyr. Man bliver helt varm om hjertet.
    Og hvor er I bare lækre.
    Dejligt lige at se lidt fra en fantastisk dag.
    Sebastian nåede lige at sige at han var med til jeres bryllup (da jeg så ham for nylig)....det må have være helt vildt skønt.

    SvarSlet
  26. Kære smukke, fantastiske Ulla!

    HOLD NU K***, hvor ser du brandgodt ud! Og lækker mand også!

    Forsinket tillykke med bryllupsdagen.

    Hvis du er mere frisk idag, så kan du jo passende fejre, at din blog er nævnt i det nye BoligLiv!! Stort tillykke med det også:)))

    Ha en dejlig dag

    Masser af kram fra Lis

    SvarSlet
  27. Tillykke!! Skønne billeder!
    Åh, glæder mig til den dag jeg skal giftes... Ja, selvom vi har været kærester i snart 15 år, så er vi stadig ikke blevet gift!
    Nå, men nu kan du se nogle små venner på min blog, som er på vej hjem til jeres smukke familie;o)

    SvarSlet
  28. I er altså søde med alle jeres dejlige kommentarer!! Tak :-)

    Lis, hvad hvad hvad HVOR!? Ih, hvor beæret jeg er - det skal da være min egen lille julegave til mig selv, så snart jeg igen sætter mine ben på dansk jord søndag aften - det nye nummer af BoligLiv :-) Tak for oplysningen!

    Lisbeth, de dukker er simpelthen SÅ fantastiske! Jeg havde naturligvis høje forventninger med dit store talent for øje, men de er mere end blevet indfriet - hold da op, hvor bliver mine drenge (og deres mor) glad for at modtage så fine dukker med så meget sjæl og kærlighed lagt i dem! Tak for dit store arbejde ;o)

    Kærlige julehilsner Ulla.

    SvarSlet
  29. You are a beautiful couple - happy anniversary too.

    Comment: I spent my honeymoon on Phi Phi Island in July, 2001... :O)

    SvarSlet
  30. Hold da helt op, hvor er det noget af det smukkeste, jeg har set! Sikke et smukt par! SKØNT at se, Ulla!!!

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.