onsdag den 4. november 2009

Vinderne er.....

235 lodder blev det til, og jeg har netop trukket de tre heldige vindere i min første giveaway.....


Vinderen af indkøbsnettet blev.......SavanneTreet!

De to flagranker går til....... Signe!

......og....... Pi Andrea!


Tillykke til jer alle tre - jeg håber I bliver glade for jeres givinster.

Vil I være søde at maile mig jeres adresser - info@lullaby.dk - så sender jeg fluks de lækre sager til jer.
Signe og Pi Andrea, I må også gerne skrive om flagranken er til pige eller dreng, og om der ellers er nogle farvepræferencer :-)

15 kommentarer:

  1. Tillykke til de heldige - og øv til mig...;-)

    kh
    Trine

    SvarSlet
  2. Det kan jeg tilslutte mig - Tillykke til vinderene og øv øv til mig...

    :-)

    Helle

    SvarSlet
  3. ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØVØVØVØVØVØVØVØVØV.....

    SvarSlet
  4. Tænk , jeg voksne kvinde sidder her og bliver ganske skuffet over mit navn ikke stod på en af disse sedler :-)
    Tillykke til de heldige vindere :-)

    SvarSlet
  5. Også jeg.... blev lidt skuffet over ikke at have vundet.
    Men stort tillykke til de 3 vindere alligevel.

    SvarSlet
  6. Jeg skal nok lave flere giveaways i fremtiden, så I igen kan få chancen :-)

    SvarSlet
  7. hej igen ulla,
    venter spændt på at dine sager ryger ind på din shop...ved du hvornår du får tid, så behøver jeg ikke kigge flere gange dagligt:)
    lyder sørme skønt med flere give-aways senere:)

    SvarSlet
  8. Af hjertet tak - og en tak til alle I andre skal lyde, fordi I så undlader at deltage næste gang :-)

    kh

    SvarSlet
  9. JIPPI!!!! =)
    NÅ BLE JEG GLAAAA'
    SNAKK OM FLAKS!!
    KLEM FRA M!!! =0)

    SvarSlet
  10. Stubenfreude, jeg lægger sagerne ind på shoppen imorgen. Jeg skal nok bruge det meste af dagen på at tage billeder og oprette varerne, så det bliver nok først om aftenen at det hele er klart :-)

    SvarSlet
  11. tak ulla, glæder mig:)
    kh kirsten
    bor bedsteforældrene i dk eller d??

    SvarSlet
  12. De bor i DK, men heldigvis er de alle rigtig gode til at komme og besøge, og kører gerne ned når vi har brug for en hjælpende hånd i pressede tider.
    Mine forældre kommer imorgen og jeg glæder mig!!

    SvarSlet
  13. Sikke da for øvrigt et dejligt armbånd Ulla

    KH

    SvarSlet
  14. Ja, det er jeg også glad for! Det er fra Louise Kragh - hun laver nogle helt utroligt smukke ting!
    Jeg har købt det hos www.ankerliving.dk

    SvarSlet
  15. hej ulla,
    dejligt bedteforældrene kommer når I har brug for dem- forældre er mere end guld værd:).
    håber I får en helt fantastisk skøn dag,
    kh kirsten

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.