søndag den 1. november 2009

Ubeskrivelig smuk oplevelse!


Jamen jamen jamen, jeg mangler ord der kan beskrive hvor stor en oplevelse aftenens koncert var for mig! Jeg er i skrivende stund stadig totalt høj på Morten og co.
.
Jeg var lige ved at græde og følte mig for en kort stund som teenager igen!
Jeg sad overhovedet ikke ned på noget tidspunkt - jeg kunne jo dårligt stå stille! Halvvejs inde i koncerten maste vi os helt op foran og stod lige foran scenen imens vi hujede og skreg og jeg råbte "Heja Norge" så højt jeg kunne - haha - helt igennem fantastisk! Hvilken stemme den mand har!
.
Bo var med over telefonen ved 4-5 numre imens han sad i holdbussen på vej hjem fra det nordlige Tyskland.
.
Jeg vil lade billedet her tale sit tydelige sprog - SLURP!




10 kommentarer:

  1. Låter som en underbar kväll!!

    SvarSlet
  2. Uuuuuuuh - han er sgu da lige til at spise, ham Hr. Harket....måtte altså også ind og 'youtube' ham og drengene igår aftes ...ved ikke hvor mange gange jeg nåede at høre 'Hunting High And Low' - mit alltime favorite A-ha nummer.

    SvarSlet
  3. Ja, han er godt nok lækker og det er hans stemme også. Jeg er en af dem, der har fulgt bandet siden deres start og jeg elsker deres musik.

    Til lykke med oplevelsen, en sådan vil jeg også unde mig selv engang ;-)

    SvarSlet
  4. Suuukkk :) Lige som at være teenager igen :)

    SvarSlet
  5. Hvor må det være rart at være i dine sko....Helt absolut den lækreste stand og så Aha.... Glæder mig til at bestille stof igen. I øvrigt er stålanden er gået helt i selv-sving da jeg viste ham din stand..Ikke pga, alt det jeg synes er så lækkert, men fordi han øjnede et bryllupsbillede og begejstret udbrød "det er sgu da Bo Svenson"...Ja ja hvad ved jeg- blogland kan bruges til meget...

    SvarSlet
  6. åh hvor heldig kan man være.... ;)

    SvarSlet
  7. od Andulky: Det kan du tro det også var!

    Groovymama: Uha ja, Hunting High And Low er også en af mine favoritter sammen med Stay On These Roads. De spillede begge numre og han lyder helt igennem fantastisk live!
    Jeg strøg også direkte hjem på Youtube ;o)


    Jeannette Mariae, ja det skal du helt sikkert unde dig selv! De har jo lige offentliggjort at de går fra hinanden - snøft. De tager på en sidste stor turné i 2010 og spiller deres sidste koncert i Oslo 4. december 2010. Billetterne til den koncert blev frigivet 16. november. Jeg var online for at købe, men de var væk inden man fik set sig om - øv. De andre koncerter for 2010 er ikke fastlagte endnu, men mon ikke de kommer til både DK og Tyskland :-)

    Mette: Ja, lige præcis sådan en følelse får man af at sukke over smukke Morten :-)

    Janet: Ha ha - jamen, det er da helt rigtigt spottet af stålanden :-)

    Rakel: Ja, jeg føler mig også heldig! Kan stadig ikke helt fatte, at jeg har set et af mine største ungdomsidoler på klods hold!
    Jeg må nok indrømme, at jeg blev en smule starstruck :-)

    SvarSlet
  8. Jeannette Mariae, jeg mente selvfølgelig 16. oktober :-)

    SvarSlet
  9. Lyder som en smækker oplevelse du havde dig igår Ulla!
    Hvordan gik Bo´s fodboldkamp (:

    SvarSlet
  10. Lyder som en fantastisk aften...

    Har inviteret dig til en farveleg på min blog,- håber du har tid og lyst til at være med??

    Hav en dejlig aften - Camilla

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.