fredag den 6. november 2009

Nye varer på shoppen!

Så er alle de nye varer lagt på hjemmesiden. Det går snapt med sagerne, kan jeg se, så er man interesseret i noget blødt til boligen skal man nok skynde sig :-)






.



Mine forældre er kommet på besøg og bliver de næste 5 dage. Det bliver skønt! Jeg elsker at have besøg fra Danmark, og at dømme udfra drengenes utålmodighed igår, så deler de min glæde. Moaar, hvornår kommer Mormor og Bedstefar...moaaar, er de her snart?....moaar, hvor tager det altså lang tiiiid. Tja, det er jo en lang køretur fra Danmark og når man så også ryger i kø, så tager det altså lang tiiiiiid ;o)

21 kommentarer:

  1. Altså sikke mange fine og skønne kreationer..

    /Maria

    SvarSlet
  2. Får helt mundvand i øjnene af de fine ting ! Og ha en dejlig uge med bedsteforældrene :.-)

    SvarSlet
  3. Mange tak skal du have - det skal vi nok få. Det er så hyggeligt når de er her.

    SvarSlet
  4. 'Djiiisøøøøs' hvor er der mange lækre, lækre, lækre sager - jeg kan da slet ikke få armene ned....(men, jeg er skisme da for sent ude - de puder 'jeg bare ikke kan leve uden', må jeg indse, at jeg skal leve uden...;-)

    SvarSlet
  5. Fantastiske ting du lager!!!

    Kos dere med mormor og bestefar - det er skjønt for store og små! :) Ekstra stas når de bor langt unna, tenker jeg! (-slik som vår familie gjør...)

    SvarSlet
  6. Skønne, skønne sager og lækker og brugervenlig hjemmeside. Godt, at sagerne går som varmt brød :o)

    SvarSlet
  7. Skønne skønne ting du laver, men øv "mine" puder er jo væk!

    Øv at du ikke fik solgt mere på messen, men jeg må indrømme at havde set frem til at shoppe puder på shoppen - ikke den eneste kan jeg se! :o) Nu må jeg selv kaste mig ud i det...! :o/

    God weekend med besøg fra DK.

    SvarSlet
  8. Super skønne ting,- mon ikke der kunne findes lidt julegaver...mine drenge er ved at være for store til stilen...men moderen eeelsker det,- så er det jo godt der bliver ved med at komme små i omgangkredsen...
    Ja puderne kunne jo gpdt friste - kommer de på??
    God weekend fra Camilla

    SvarSlet
  9. Tusind tak for jeres kommentarer. Dem er jeg reddi' glad for :-)

    Ja, der har været rift om puderne, men der er da stadig lidt tilbage.
    Jeg har dog flere broderier liggende, så der skal nok komme flere puder :-)

    SvarSlet
  10. Fede fede ting :) Du har en lækker stil!

    SvarSlet
  11. Hej ulla,
    det går altså alt for stærkt med dit salg...ligesom jeg blev enig med manden om, at det skulle være pude 023 og ....NU ER DEN SOLGT!!!!!øv.
    men jeg kan jo sagtens forstå det ryger så hurtigt....
    håber du får en god søndag,
    kh kirsten

    SvarSlet
  12. Hold da op.. Må gi' de andre tøser ret.. Lækre lækre ting!!! Og hvor er jeg da alt for sent ude...

    Er meget interesseret i noget stof til at sy nogle små-projekter af.. Bliver der fyldt nyt/mere på løbende eller ligger du kun inde med det der er tilbage på din hjemmeside..?:) For der var godt nok mange fine - som desværre også er ret meget væk..;)

    KH Anne

    SvarSlet
  13. Ja, jeg er altså også blevet ret overrasket over hvor hurtigt det er gået med de puder. Jeg er selvfølgelig bare rigtig glad over at mine ting kan sprede farve i mange hjem :-)
    Annchen, jeg har meget stof liggende som skal lægges på shoppen, men jeg skal lige have tiden til det - det er nemlig lidt en tidsrøver med alt det klippen, folden, fotograferen osv. :-)

    SvarSlet
  14. Ville så gerne ha' dine farver indenfor her..:)

    Lyder godt med stof..
    Jeg vil gerne ha' en lidt større ordre afsted til dig - men vil gerne vente på der kommer mere stof.. Er det muligt at reservere noget/få en mail, når der er mere stof eller lignende..:)?
    God søndag..
    Kh Anne

    SvarSlet
  15. Annchen, hvis der er noget på shoppen du gerne ville have nu, så kan du bare lægge en bestilling.
    Jeg har det gerne reserveret til dig indtil jeg fylder op på shoppen igen, og du evt. skal have mere med :-)

    SvarSlet
  16. Hvor syer du altså mange dejlige ting. Skøn vintage.
    Læste dit indlæg om din messe hvor tyskerne ikke havde fået havde fået øjnene op for retro. Det er jo synd for dem.For hvor var det en flot messe.
    Nu ved jeg ikke hvor langt nede i Tyskland I bor men jeg synes at jo længere nede mod alperne jo mere tyroler agtigt bliver det og meget tungt.
    HVor imod Hamborg er meget ala Danmark.
    Nu har jeg føjet dig til min liste så jeg kan holde øje med dine dejlige kreationer.
    Hilsen Jeannet

    SvarSlet
  17. Tak for de pæne ord, Jeannett!

    Du har ret i din betragtning af at der er noget omkring stil i forhold til geografi her i Tyskland.
    Hamborg og Berlin er meget ligesom DK rent stilmæssigt, hvor der i syden er lige lovlig mange tunge træmøbler og tykke gulvtæpper.
    Dog er tyskerne overordnet gladere for træet i sin oprindelige farve, hvor vi jo i Norden godt kan lide at male det.

    Mht. børnetøj så er det retro mod nord, lyserødt/lyseblåt(og små lederhosen og folkedragter!) mod syd. Og flæser er de også vilde med hernede.
    Ja, nu siger jeg jo hernede, så du kan nok regne ud jeg bor i Sydtyskland :-)
    Faktisk i det nordlige sydtyskland - nær Frankfurt - så jeg kunne jo være heldig at det skilte lige her, og de var hoppet med på retrobølgen, men det var de så ikke ;o)

    Du skal være så hjertelig velkommen her på min blog!

    Kh Ulla.

    SvarSlet
  18. ...og så undskylder jeg lige at jeg har smidt et t for meget på dit navn!

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.