tirsdag den 10. november 2009

Lyserød

Så blev det LYSERØD's tur!
Min søde veninde Mette gav mig lidt af en udfordring, da jeg jo har 2 drenge....men, jeg har igennem tiden kompenseret for den megen testosteron i hjemmet, ved at snige en del lyserøde ting ind, så helt svært var det ikke at finde nogle tøsefarvede ting ;o)
.
En lille brøkdel af mine uundværlige og meget benyttede tørklæder.
.
Lækker Kusmi rosen te.
.
Lyserøde vintage stoffer.
.
Tøsede papkufferter.

Sengetøj i tøsefarver til dobbeltsengen.
.
Et par lyserøde bøger.
.
Dørslag og lille fin keramikskål.
.
Puslespil.

Lækre økologiske børnepleje produkter, der for en gangs skyld ikke lugter af urter (som jeg godt kan blive lidt træt af) men derimod af nam nam jordbæris.

.
Jeg har efterhånden sendt så mange farvepile afsted at jeg er løbet tør for farver, så jeg prøver noget andet denne gang.
.
Jeg vil gerne se nogle stribede ting fra Miri.....,
nogle *o*blomstrede*o* ting fra g u r o
og nogle multifarvede ting fra Kirsten
.
Jeg håber i er friske på at lege med :-)

13 kommentarer:

  1. jeg vidste du kunne diske op med noget pink ... weee Godt gået!

    SvarSlet
  2. Hej Ulla

    Hyggeligt at se lyserødt fra dit hjem - er vild med den lille keramikskål.

    Er jo ny blogger, så er aldrig blevet tagget i en farveleg herinde, men synes det er en herlig leg. Det er så sjovt og hyggeligt at se I andres farvefund. Hver gang der er en ny udfordring kredser mine tanker fluks om, hvilke ting, jeg har derhjemme i den pågældende farve eller som denne gang mønster :-)

    Hilsen Helle

    SvarSlet
  3. Hihihi...endelig ble det min tur! ;) Jeg blir jo bare såå inspirert av dine innlegg, og skal kose meg masse med å lete huset rundt etter blomstrete ting i morgen. Heldigvis er jeg tidlig ferdig på jobb, for det er litt av en utfordring i seg selv å få tatt gode bilder i mørket her nord... Men med dagslyset til hjelp skal jeg nok få det til!

    Takk for tilliten! :)

    SvarSlet
  4. Mette, ja ja det kunne jeg sagtens klare - hihi :-)

    Helle, ja jeg er også superglad for den lille skål. Det er en bryllupsgave som er købt i Designer Zoo på Vesterbro.
    Ja, farvelegene er sjove og det er super udfordrende at gå på jagt i sit hjem med kameraet.

    Ja guro, efter din seneste kommentar tænkte jeg nok du var klar på at lege :-)
    Hvor langt oppe i Norge bor du? Jeg ved at I Danmark er det slemt om vinteren men i det nordligste Norge bliver det jo slet ikke lyst i den mørkeste vintertid??

    SvarSlet
  5. hej ulla,
    pyha, så blev det min tur...og så med multifarvede ting og sager. Jeg tager imod udfordringen, hehe, og håber jeg kan diske op med lidt af hvert. har lige en lidt lang arbejdsdag i morgen 10-17.30, men torsdag ser lovende ud. så vil jeg finkæmme mit lille hjem...ujjjj nu glæder jeg mig helt,
    tak for muligheden og udfordringen:)
    varme tanker, kirsten

    SvarSlet
  6. Jamen, det var så lidt, Kirsten. Jeg glæder mig til at se dine billeder! Er sikker på du finder noget fint :-)
    Kh Ulla.

    SvarSlet
  7. Uhh ja du har da en masse skønne lyserøde sager i gemmerne...

    SvarSlet
  8. Skønne skønne ting :). Den der farveleg er nu også sjov.

    Hvor er babyprodukterne fra? (jeg kan nemlig også godt blive lidt træt at urtelugt fra tid til anden ;)).

    Mvh,
    Synne

    SvarSlet
  9. Godt ! Jeg har stor respekt for kvinder, der tør stå ved deres lyserøde !!! :-)
    Striber..... Jeg modtager udfordringen :-)

    SvarSlet
  10. Wow - pink (eller lyserød) kan du også præstere til den helt store guldmedalje...lækkert syn, Ulla

    kh

    SvarSlet
  11. Hej Ulla

    Elsker lyserøde ting, og har vist egentlig mange for jeg har to tøser!

    Nu har jeg fulgt med på din blog i et stykke tid, er rimelig ny her i blogland, og synes altid at jeg finder sjove og inspirerende indlæg og sikke nogle dejlige ting du syr!
    Jeg har også læst med på farvelegen hos flere bloggere og tænker ligesom Helle, hver gang øhh, hvad har jeg i den farve herhjemme.

    Glæder mig til at læse mere herinde fremover
    KH Kamilla

    SvarSlet
  12. Tak for jeres kommentarer. Jeg bliver så glad når jeg tænder computeren og kan se der er en masse dejlige kommentarer fra jer skønne blog kvinder :-)
    Kh Ulla.

    SvarSlet
  13. Barbapapa puslespillet ville være velkomment i vores hjem, den lille familie bor her allerede i flere afskygninger. Dem kan man altså kun blive glad af at se på. Netto har lige haft små bøger på bud pfr en 20´er. måske jeg skulle se om de havde flere til advendtsgaver til mine to rollinger.

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.