lørdag den 14. november 2009

Live from Paris!

Min dejlige mand og hans holdkammerater fik efter dagens træning idag tildelt hele to sammenhængende fridage!! Noget der ellers aldrig sker (normalt har de kun fri om mandagen), så det skulle helt afgjort udnyttes!

Messen tog en masse tid fra mig, som jeg så manglede med mine børn, og Bo har været meget væk med træning og diverse arrangementer med klubben på det seneste, så vi var ikke i tvivl om at de to fridage skulle stå i børnenes tegn.
.
Lynhurtigt fik vi en reservation i hus, pakket et par tasker og så var vi afsted mod Paris - nærmere betegnet turistmaskinen Euro Disney. En ca. 4 timers køretur, så det var til at overskue.
Drengene var ellevilde da vi afslørede destinationen. "Bertram!! Vi skal til Disnifan". Rasmus har vist ikke den fjerneste anelse om hvad det er, men han kunne dog nok høre på mit toneleje, at det var noget helt enestående ;-) Da jeg fortalte, at det var der Mickey Mouse, Fedtmule og alle de andre boede, var de ved at revne at spænding.
Nu er vi tjekket ind på Hotel Disneyland (billedet), børnene sover og vi glæder os alle til at være børn i en verden af fantasi, candyfloss og farvelade de næste to dage - wuhuuuu ;o)


Jeg har heldigvis været flittig igår og i formiddag, og har fået en masse ordrer færdige og afsted, så det er med god samvittighed jeg nu nupper en to dages pause fra hverdagen og bare nyder min lille familie til fulde i helt andre rammer.
Hotellet har i øvrigt super lækre spa faciliteter, så man skulle da være et skarn om ikke man skulle unde sig selv lidt forkælelse imorgen aften, når drengene er puttet :-)
Over and out - live from Paris!

11 kommentarer:

  1. Hvor lyde rdet are fantastisk. Nyd dagene. Skriver dig en mail i morgen.
    Dorte - duddelutte

    SvarSlet
  2. Ih, hvor skønt! Gid det var os - vi kunne ogsp godt trænge til en mini-ferie :-)

    Kan du/I nu hygeg jer rigtig meget!

    Hilsen Helle

    SvarSlet
  3. Hvor skønt for Jer!
    Jeg ville ønske det var mig der sad i Paris nu... Pierre og jeg var der i uge 20, og det var intet mindre end fantastisk! Åhh Paris, jeg savner dig... :-)

    Rigtig god fornøjelse i Disneyland, og hop så lige i den spa i aften! ;-)

    Kh. Tine

    SvarSlet
  4. Argh....misundelig er en grim ting!!
    vi var der sidste sommer...og vi elskede det, skønt et få love til at være barn i et par dage, vi gør det helt klart igen.
    Men synd du ingen piger har....for de prinsessekjoler de sælger er sååååå fine....

    SvarSlet
  5. Lenge leve evnen til å være IMPULSIV! :)
    Kos dere masse!!!

    SvarSlet
  6. Fed impulsiv tur! Nyd den og familien :-)
    Polka

    SvarSlet
  7. Hvor skønt bare at rive nogle dage ud af kalenderen og køre til Paris :)
    Vil lige ligge en lille note ang min blog, da jeg er nystartet blogger og gerne vil promovere min blog :) har også en gaveleg igang, hvis du kunne have lyst til at være med :)

    SvarSlet
  8. Hej Ulla - ejjj hvor fedt for jer, at få nogle helt uventede feriedage og så gør I jo også det eneste rigtige...at give den max. gas med oplevelser - skønt. Kh.

    SvarSlet
  9. Rigtig god fornøjelse.
    Og det er jer vel undt, sådan lige at nyde hinanden og DisneyLand i 2 dage.

    SvarSlet
  10. Åhhh suk... tænker tilabge på da vi var der i juli 06 - mig gravid med Freja så kunne ikke prøve noget! Men jeg ville bare se disneylandet.. Så i my hygge jer helt vildt og nyde jeres frirum sammen :]

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.