mandag den 30. november 2009

December giveaway

Netop som jeg har fået gaverne fra min første giveaway og gavevandring afsted (ja ja, jeg ved godt jeg har været lidt sløv i betrækket!), så kunne jeg lige mærke, at det var på tide med en ny lille treat. Vi skal da have en lille december giveaway, skal vi ;o)
.
Denne gang er det en giveaway for tapetelskere! Jeg har nemlig klippet 24 stykker lækkert vintage tapet (i A4 størrelse), som ryger afsted til en heldig kreafrau, som så kan hygge sig her i julemåneden med små tapetprojekter som sættekasser, tapet patchwork, fugle uroer eller andet skønt.
.
Derudover har jeg lavet en fin juleflagranke, som går til nr. 2 lod jeg trækker.
.
.
.
.
Reglerne er som følger:
.
1 lod: Læg en kommentar til dette indlæg.
2 lodder: Læg kommentar og meld dig som fast læser.
3 lodder: Læg kommentar, meld dig som fast læser og link til min giveaway på egen blog eller andet sted i cyperspace. Snup gerne mine billeder til formålet.
.
Skriv lige hvor mange lodder I smider i puljen - så har jeg nemlig styr på det :-)
Jeg trækker de to vindere på lørdag d. 5. december (og jeg skal nok være hurtigere til at sende denne gang - hm hm).
UPDATE FREDAG KL. 21.00:
Da der bliver ved med støt at komme lodder i puljen på denne giveway, må jeg hellere sætte et mere præcist udtrækningstidspunkt på. Det bliver imorgen d. 5. december kl. 20.00.

218 kommentarer:

  1. Dét her må da være den bedste give away ever!!! Jeg springer i med 3 lodder. Og jeg er den første til at give en kommentar.... hvorfor sender du det ikke bare til mig med det samme :-)

    SvarSlet
  2. .....drøøøøøøøøn - her kom jeg lige ind fra sidelinien og sætter mig fluks på 3 lodder....(knaldgod, smittende julekarma - er selv ved at klargøre endnu en giveaway)

    kh

    SvarSlet
  3. Øj, det må da være den ultimative gave til tapet/papir elskere og det er lige mig :)
    Jeg deltager med 2 lodder og krydser alt hvad jeg har :)

    SvarSlet
  4. Jamen , hvilke lækkerier !
    jeg vil meget gerne bede om tre lodder :-)

    SvarSlet
  5. Suuuuper lækre stykker papyrus! Lige til min postkasse, kom glad! Jeg er med på 3 lodder!!!
    /Marengse

    SvarSlet
  6. Hold da fast! Jeg vil suuuper gerne vinde denne her. Hvor er det bare fine sager! :-)
    Er med på 2 lodder (kommentar + link)- er allerede fast læser, så ved ikke om det gælder som 1 lod!?
    Kh Julie

    SvarSlet
  7. Tak fordi I alle vil være med.

    Julie, jo jo selvfølgelig tæller det når du allerede er fast læser, så det er 3 lodder til dig :-)

    Kh Ulla.

    SvarSlet
  8. for en flott give away! For man være med selv om man bor i norge?
    er allerede fast følger, og linker i bloggen min til deg.
    Blir det 3 lodder mon tro?
    ha en flott uke!

    SvarSlet
  9. Uha da, den var god. Er klart med på 3 lodder..please plaese lad lykkens gudinde finde mig i bunken;-)

    SvarSlet
  10. Den er jeg da med på med 2 lodder.
    Hilsen Pernille

    SvarSlet
  11. Uhh, jeg kommer ind med 2 lodder :)

    SvarSlet
  12. Sikke en lækker bunkt med tapeter, dem vil jeg da gerne vinne!
    Er allerede fast læser, så det giver vel 2 lodder:)

    SvarSlet
  13. Jamen Ulla, hvordan kunne du lige vide, at jeg står med 1 stk. bar sættekasse, som vil ELSKE at blive beklædt med dit fine tapet??!

    Jeg er klart med med 3 lodder - det er sikkert og vidst :-))

    Kh Tina

    SvarSlet
  14. Nøj nogen lækre gaver!!! Jeg er klar på en lod (kan ikke gennemskue det med fast læsere, på trots af at jeg i virkeligheden er en klar fast læsere;-))

    SvarSlet
  15. Er du tosset -jeg er så meget med - men det bliver vist kun til 2 lodder da man vel ikke kan profitere af allerede at være fast læser :-D

    SvarSlet
  16. wwiiihhh sikke en stak lækkerier, jeg snupper straks to lodder og glææææder mig for vildt til at se hvem den heldige bliver.
    Anne.dorte@mail.dk

    SvarSlet
  17. Ohøj julemandens hjælper aka Ulla!

    Fantastisk give away!
    jeg nupper 3 lodder lige på stedet:)

    SvarSlet
  18. Ihhh sikke en skøn skøn give away!! Hvis ikke jeg vinder er det så muligt at købe sådan en håndfuld skønne tapeter?
    Stik mig 3 lodder. Du kommer på min blog straks!!

    SvarSlet
  19. Åhh så fina saker! Jag vill såklart vinna något av det du lottar ut ;-) Jag har anmält mig som följaje på google nu så jag har väl 2 lotter.
    Kram Lotten

    SvarSlet
  20. Wauw en lækker give away! Jeg er så meget på jagt efter lækre tapeter. Og juleflagrangen, den vil bare gøre vores hjem endnu mere julehyggeligt :o)Så jeg smider fluks 3 lodder i puljen og x'er alt hvad jeg kan.

    SvarSlet
  21. Ih! Den vil jeg gerne vinde, og melder mig til med 3 lodder :)

    SvarSlet
  22. Sikke en lækker gave man kan vinde :D Har et stykke tid fulgt med i bloggen, men er endnu ikke fast læser! Det blev jeg så nu! :D

    Hopper med på de 3 lodder!

    Hvordan trækker du lod? :P

    Mvh. Julia

    SvarSlet
  23. Tak for alle kommentarerne :-)

    Lige et lille tillæg til reglerne:
    Man må deltage hvor i verden man bor!
    Når man som fast læser har lagt en kommentar har man allerede sikret sig 2 lodder, selvom man har været fast læser længe!

    Kh Ulla.

    SvarSlet
  24. Julia, jeg trækker lod på den gode gammeldaws facon med papirlodder i en skål, kigge væk og hive et lod op :-)

    Kh Ulla.

    SvarSlet
  25. hej ulla,
    jeg er helt klart med på denne skønne give-away. er fast læser, hehe, så jeg vil gerne be om 2 lodder.

    pyyy ulla, du havde ret, det var strange den bandit. hold op den var god-de formåede virkelig at holde spændingen helt til sidst.

    træls med kontrakten-krydser fingre for, at I snart ved mere. Kan så godt forstå det er svært at leve med denne uvished...
    sender varme julehilsener, kh kirsten

    SvarSlet
  26. Uhhh la la.. sikke fine sager Ulla, jeg vil gerne være med 3 lodder..

    Har selv en Give away med udtrækning i morgen så kig forbi ;]

    Kh Maria

    SvarSlet
  27. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  28. Count me så meget in ;-)
    3 lodder til mig!

    SvarSlet
  29. Kirsten: Ja, ØV at jeg fik ret!! Havde sådan håbet på lidt LOVE til Lund :-)
    Kh.

    SvarSlet
  30. Å ja, jeg har akkurat oppdaget bloggen din, og alle de herlige klærne du lager. Tror jammen jeg lager et innlegg på bloggen min for å øke sjansene mine, 3 lodder på meg!

    SvarSlet
  31. Jeg vil vildt gerne vinde det tapet - eller for den sags skyld dine ranker - kan man ikke smide 4 lodder? Jeg er i hvertfald med på 3... hold fast hvor er det fedt, det tapet :-) Lige mig

    SvarSlet
  32. Uha nogle fine gaver. Jeg er med på to lodder!

    SvarSlet
  33. Jeg er helt klart med med 3 lodder :)

    SvarSlet
  34. Fantastisk give away - og jeg skal netop i gang med en sætterkasse...
    Jeg er med med to lodder (kommentar + fast læser)

    Kh Michala

    SvarSlet
  35. Uhhh......det er mig, det er mig, det er mig.......mig mig mig....MIIIG.... 3 lodder i puljen.

    SvarSlet
  36. Uha sikke en lækker give away. Den vil jeg gerne vinde, så jeg smider 3 lodder:o)

    SvarSlet
  37. Ahh så fantastsik give away, at selv jeg må smide mit navn i puljen!
    2 lodder tak ;)

    SvarSlet
  38. IIIIIHHHH altså hvor fint tapet dér!!
    2 lodder herfra :-)
    Knus fra Clara

    SvarSlet
  39. Iih nogle lækre ting. Jeg er med på 2 lodder :-)

    SvarSlet
  40. 3 lodder tak... Fantastiske præmier... ;)
    kh Rakel

    SvarSlet
  41. Uh, det er jo lige noget for mig det dér.

    3 lodder herfra.

    /Mette

    SvarSlet
  42. Nej Ulla hvor er du gavmild og jeg kunne så godt bruge den giveaway :-) 3 lodder hertil. Kh.

    SvarSlet
  43. Lækre sager - lige noget for mig :-) Krydser fingre ogdeltager med 3 lodder.
    Kh Stine

    SvarSlet
  44. Jeg er så meget med. 3 lodder til mig, tak!

    SvarSlet
  45. Sikke'n fantastisk giveaway! Jeg vil da gerbe vlre ned, Er ikke tilmeldt som fast læser, da du er på min Bloglines liste. Gælder det......?

    SvarSlet
  46. Jeg vil også gerne være med. Min blog er ikke nået ret langt endnu, men jeg skal nok lægge et link dér også...Jeg følger fast med på din blog og synes det er sjovt at høre lidt om dagligdagslivet i Tyskland.

    SvarSlet
  47. For en nydelig giveaway!! Jeg vil vinne og tar tre lodd!

    Mvh LahrA

    SvarSlet
  48. har 2 stk lodder til denne her fine give away....har krysede fingre for at jeg er heldig ;-)
    God december til jer alle!!!

    Stine

    SvarSlet
  49. Skøn give away - det kribler helt i fingrene:-) Jeg er på med 3 lodder i skålen.

    Kh Kristin

    SvarSlet
  50. hei koselig blogg, mye fint. jeg tar 2 lodder ;)

    SvarSlet
  51. Jeg smider straks 2 lodder i kurven og krydser fingre for at det bliver mig, som nupper både gevinst 1 og 2!!!!

    SvarSlet
  52. To lodder her! Og hvor er det bare fint med den Frank-spillende bjørn.

    God 1. december!

    SvarSlet
  53. Jeg er med på tre lodder, super lækre præmier! De må gerne finde vejen hjem til mig (eller ihvert fald bare den ene!) ;-)

    SvarSlet
  54. Jeg må bare være med -fantastiske gaver:)) Deltager med to lodder:)

    SvarSlet
  55. Nui, lækre sager. Er med på 2 lodder :-)

    SvarSlet
  56. her må jeg vist deltage med hele 3 lodder, kan nemlig rigtig godt lide det retrotapet + min tur til at være den heldige kartoffel.

    SvarSlet
  57. Lækker give away. Og så si'r man tak!
    Jeg er med med 1 lod.

    SvarSlet
  58. Uha ja, drømmer liiige om det fine tapet til mit sættekasse-projekt :o) Jeg snupper 2 lodder og puster lidt jule-lykke-støv på dem :o)
    KH Berit

    SvarSlet
  59. Hej Ulla

    Uha, lækre, lækre præmier. Jeg er selvfølgelig med på 3 lodder. Laver et indlæg i morgen eller onsdag senest...

    Hilsen Helle

    SvarSlet
  60. Det er jeg bare nødt til - har meldt mig under faste læsere, så to lodder til mig. Også kan jeg lige skrive, jeg ælsker at kigge her ind :) Såå spændende!

    SvarSlet
  61. Sikke flotte præmier
    er med på 3 lodder
    kh Rikke

    SvarSlet
  62. Wow!
    Jeg bli'r da i helt godt humør her midt i mørket...
    Jeg har længe fulgt din blog - sådan af og til - nu springer jeg så ud af skabet og melder mig som fast læser.
    Og så har jeg linket til din Give Away her.
    Såå... 3 lodder fra en "ny" fan ;)

    SvarSlet
  63. Skønne tapeter! Vil også gerne være med (2 lodder!).

    God december til alle:-)
    Kirsten

    SvarSlet
  64. jeg må bare være med i denne give away, sikke nogle fine tapeter.
    jeg hopper på 3 lodder tak.
    -Sara

    SvarSlet
  65. Jeg putter tre lodder i puljen :)

    Klem

    SvarSlet
  66. Ideerne bobler allerede hvad jeg kunne bruge tapetet til. Den bedste giveaway til dags dato!
    Og så smider jeg hermed 3 lodder afsted :)

    SvarSlet
  67. Hei - for en flott side du har! Denne skal jeg følge med på! Jeg har meldt meg som følger og skrevet kommentar ( det betyr vel 2 lodd!) Jeg er fortsatt fersk i bloggverden og har ikke funne ut hvordan man legger til link til denne fra min side..... Håper snart noen lærer meg det!!!!!

    SvarSlet
  68. 2 lodd på meg:) Jeg har meldt meg som fast leser, samt dette svaret.

    Lekker blogg du har, forresten!

    SvarSlet
  69. Ejjj - sikke nogle gode ting du har. Jeg melder mig som fast læser, så to lodder til mig, tak!
    Kh, Eivor

    SvarSlet
  70. To lodder herfra!!
    Det er fantastiske ting!!!

    SvarSlet
  71. Lækkre ting!!!
    Hopper med på 2 lodder.. OG krydser fingre..

    KH Anne

    SvarSlet
  72. Så fint det hele er. Er med på 2.

    SvarSlet
  73. Jeg hopper med på tre lodder. Dette er en giveaway jeg MÅ vinde. Har så mange projekter som mangler tapet, men mangler bare det helt rigtige, og det har du jo en hel bunke af der.

    VH

    SvarSlet
  74. Hold op, en fed giveaway!
    Jeg er med på 3 lodder, og så krydser jeg både fingre og tæer for at det ender i min postkasse :)

    SvarSlet
  75. Super fine præmier. Jeg deltager med et lod og håber på det bedste :-)
    Hilsen Lisbeth

    SvarSlet
  76. Juhuu, for noen fantastiske tapeter! Jeg tar tre lodd og krysser både fingre og tær:)

    SvarSlet
  77. Jeg springer på her med 3 lodder. Kunne være dejligt at få lidt mere forskelligt tapet til min sættekasse som jeg så stille er gået i gang med.

    SvarSlet
  78. Hit it, tre lodder til mig :) jeg er helt ny krea (har aldrig dyrket det før jeg fik børn), på ingen måde hausfrau, (fordi jeg for nylig er blevet enlig) men har to dejlige små unger, som trænger til at mor skejer ud som en gal, finder sin kreativitet frem fra gemmeren, og voldtapetserer deres værelse.
    Super side, tusind tak for fantastisk inspiration.

    SvarSlet
  79. Hold da k... der er langt ned i bunden for at kunne melde sig med 3 lodder til din fantastiske givaway. Jeg er så nr. 81, der melder sig!!

    KH Mette

    SvarSlet
  80. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  81. OhMyGod :). Så lekre premier - her må man jo bare kaste seg på :).

    Jeg liker hos bloggen min Dill og dall og sånt.

    Hilsen fra Nina fra Norge i nord

    SvarSlet
  82. Jeg legger inn ett lodd og krysser fingrene. Du har en riktig flott blogg, og giveawyen er super.

    Ha en flott adventstid

    SvarSlet
  83. Tusind tak for alle jeres søde beskeder og fordi I alle vil lege med ;o)
    Ha' en fortsat god aften!
    Kh Ulla.

    SvarSlet
  84. Fine sager. Jeg lægger 3 lodder ind :-)

    SvarSlet
  85. ååååå her ønsker jeg veldig gjerne å vinne - fantastiske tapeter!!!!!!
    Legger i 3 lodd! Klem Hilde

    SvarSlet
  86. Jeg legger inn et lodd , krysser fingrene og håper på det beste .)

    SvarSlet
  87. Sikke en jul hvis man vandt disse præmier!!! 3 styks herfra :)))

    SvarSlet
  88. FANTASTISKE sager på spil! Jeg smider straks 3 lodder i puljen, og håber på det aller bedste!!
    Mvh Louise

    SvarSlet
  89. Hold da op mand, de lækre sager vil jeg gerne vinde :)
    To lodder til mig - mange tak :)

    SvarSlet
  90. To lodder sendes hurtigt afsted, kan sagtens forestille mig at sidde en mørk december aften med varm te og klippe fine figurer ud af det flotte papir...
    KH Dorthe

    SvarSlet
  91. Århjjjjj - jeg savler ligefrem over alt det flotte tapet.

    Jeg smider straks 3 lodder i puljen.

    SvarSlet
  92. Og må da lige sige tak for en dejlig blog!

    SvarSlet
  93. Hej
    Hvor er det bare en flot Give Away du lige har sat i gang.
    Jeg vil rigtig gerne deltage med 3 lodder.
    Håber jeg denne gang er den heldige.

    Mange knus fra Dianna

    SvarSlet
  94. Uha jeg er da med på 3 lodder.....Det ville jeg gerne vinde...For et stykke tid siden hjalp du mig med at ligge et link ind på min blog, men jeg kan ikke få det lo...udgivet...Har du måske flere tips???? Sikke en masse dejlige giveaway-præmier du har....mums..Kh Janet maagaardsmidtliv.blogspot.com

    SvarSlet
  95. Lækre retrotapeter. Det kribler i mine hænder. Må jeg ikke nok... Please med hundeøjne og det hele.

    Spiller med 3 lodder. Må være en chance. Tror du ikke?

    SvarSlet
  96. Øj mand, det er jo lige hvad jeg mangler! 2 lodder i bunken (fingerkryds, fingerkryds....)

    SvarSlet
  97. Mig, mig, mig, mig , mig!!! 3 lodder tak :)
    Kh. Mia fra Makværket

    SvarSlet
  98. Jamen altså... det ser alt for fint ud og jeg vil rigtig gerne vinde så smider 2 lodder i puljen og x fingre.

    Glædelig jul

    SvarSlet
  99. Åååå, det var en utrolig flott premie! En fantastisk desembergave fra snille deg! :)
    Jeg tar selvfølgelig tre lodd med det samme! :) Dette er jo en av mine absolutte favorittblogger!

    SvarSlet
  100. Ih altså, jeg står netop og mangler forskelligt tapet til et projekt, og en flagranke. Hvor heldig kan man være. 3 lodder til mig, tak ;)

    SvarSlet
  101. OH MY GOD!! fantastiske premier her da. Bloggen din er også meget inspirerende. Stenger inn 2 lodd og krysser alt hva jeg har.. :-)

    SvarSlet
  102. I'm in - jeg napper 3 lodder og krydser alt hvad krydses kan...

    SvarSlet
  103. Jeg elsker din blogg og er selvfølgelig med:)

    SvarSlet
  104. Jeg må bare vinde denne give away. Sidder med 2 sættekasser som skal være færdig til jul og mangler tapet er til... så jeg melder mig med 2 lodder ;-)

    Mette

    SvarSlet
  105. Åh... Lad for pokker mig vinde!!!!
    Jeg læser i hvertfald med på bloggen:o)

    SvarSlet
  106. 3 lodder til mig ... og nu MÅ der da snart være gevinst!!!
    kram
    Metski

    SvarSlet
  107. arh.. Sikke flotte tapeter. Min lille pige ønsker sig en sættekasse i julegave - måske kunne de lige bruges hertil. Glædelig første december.
    PS: jeg er seføli fast læser.

    SvarSlet
  108. Åh, for en fantastisk giveaway!!!
    Jeg håper mine 2 lodd bringer meg lykke - for jeg er selvfølgelig fast leser! :-)

    ingvild@kro.as

    SvarSlet
  109. Dette var en kjempefin givaway! Jeg vil gjerne være med, og tar ett lodd! Hilsen Marthe

    SvarSlet
  110. er helt vild med det tapet, så selvfølgelig skal jeg også være med ;) hvor kan man købe sådan noget tapet henne ?
    Jeg har været fast læser på din blog i bloglines et stykke tid, men nu har jeg også meldt mig som læser herinde :)
    Jeg har lagt et link til din blog på min blog i dette indlæg:
    http://nr59.dk/blog/?p=551

    3 lodder tak :)

    SvarSlet
  111. Er vild med dine tapeter - og skynder mig hermed at smide 2 lodder i posen. Uhh, jeg elsker julen :)

    SvarSlet
  112. Jeps - jeg er mæh på den med 3 lodder...

    SvarSlet
  113. To lodd på meg! Håper mest på trekning nummer to - de vimplene ser helt nydelige ut!

    SvarSlet
  114. Hold da op! Hvor ser begge præmier dejlige ud :) Jeg vil bestemt gerne deltage. Et enkelt lod til mig, kan det vist blive til.
    Mange hilsner Annitta

    SvarSlet
  115. åå, JEG ELSKER TAPETER, og jeg ELSKER 70-tallet....
    Trekker 3 lodd , og håper på vinnerloddet ;-)
    Ha en nydelig Desember!!!

    SvarSlet
  116. Wow wow wow! De där tapetbitarna ser ju alldeles alldeles underbara ut! Jag är med med 3 lotter, tack! :)

    SvarSlet
  117. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  118. Måtte scrolle i 2 minutter for at lægge en kommentar (og glemte så at skrive at jeg er med for 2 lodder...)

    men det er jeg altså - altså med med 2 lodder og en masse krydsede fingre ;-)

    Mette

    SvarSlet
  119. Jeg vil gerne deltage med tre lodder :o)

    SvarSlet
  120. Åhhh, jeg drømmer om at vinde alt det fine tapet! Jeg kan dog ikke finde ud af at melde mig som fast læser (har hverken g-mail eller yahoo-mail), så jeg må vist nøjes med et enkelt lod. Konkurrencen er hård kan jeg se med alle de deltagere, men jeg krydser fingre for at blive den heldige;)

    SvarSlet
  121. Ups glemte lige et navn - ellers ser det vist helt skidt ud;)
    Kh
    Katrine V.

    SvarSlet
  122. Hihi, tipper jeg har liten vinnerlykke her, men jeg slenger meg med! Et lodd på meg også:D

    Maya

    SvarSlet
  123. Deter da rent nostalgi for mig.
    Disse farver og striber og andet giver mig sådan nogen gode minde...Bla andet vores 1 hjem med tapet a la disse farver.Min nyfødte datter i disse gevanter ´som er kommet på møde igen..orange-brun-lilla -grøn.
    Disse må jeg absolut eje..

    SvarSlet
  124. Jeg hopper i med et enkelt (optimistisk!) lod! :-)

    SvarSlet
  125. Hei! Så fin blogg du har! Jeg vil gjerne være med i give awayen:) Har aldri vunnet noe før, men en gang må jo være den første!
    Lisalii:)

    SvarSlet
  126. 3 lodder till mig, vill VÄLDIGT gärna vinna

    SvarSlet
  127. Hej Ulla
    Wow - det vil jeg da vinde (gerne det hele ;-) så lægger 3 lodder i bunken. Det var mig der overtog din Hollys suttekæde produktion for snart laaaang tid siden på TS. Har også været så glad for din lille blå skjorte med de hvide fulge og gule kanter.
    Kh. Susse

    SvarSlet
  128. Give away - give away... over mark og sti, farer vi på kanetur... tra la la la la laaa
    Sådan en fin vimpel - den må da passe bag på en kane!
    Et lod til mig, tak!

    SvarSlet
  129. ej, det er for fedt! melder mig straks m 3 lodder! kunne du ikke sælge sådan nogle pakker i shoppen, det ville da være skøøøønt!

    SvarSlet
  130. Nej, det er fint....! :-)

    Jeg melder mig straks med 1 lod.

    (Jeg ville gerne have flere, men har ikke styr på hvordan jeg gør de andre ting)

    Hilsen Michala

    SvarSlet
  131. Hej jag vill gärna vara med! Jag tar en lott :)

    SvarSlet
  132. 3 lodder til mig, fantastisk gave, den ville jeg virkelig gerne vinde. Vildt fed blog, den er så gennemført og du er bare så tro i din stil...

    SvarSlet
  133. OH vilka underbara tapet-bitar! Jag vill hemskt gärna vara med och tävla och jag tävlar med två lotter :)

    SvarSlet
  134. Jeg er da med, for spiller man ikke vinder man jo ingenting.
    Kommentar, link og jeg er fast læser allerede....er det 3?
    Glædelig 1. dec.

    Karen

    SvarSlet
  135. Har lige opdaget jeg ikke var fast læser allerede...hvilke fejl. Så er det jo 3 lodder.

    KAren

    SvarSlet
  136. Så tror jeg da også lige jeg melder mig på banen, sådan noget fint tapet kan man jo godt bruge:-) -Overvejer at lave en blog, bare for at få et lod mere (men det bliver nok en tam blog, hvis jeg ikke finder på mere end det at putte på den...)
    KH Kristina

    SvarSlet
  137. to lodder på mig tak :-)

    Hold da op kvindemenneske - det her er nok den lækreste give-away nogensinde, jeg krydser mine fingre her .

    KH Maria.

    SvarSlet
  138. åh så fina! klart jag vill vinna!

    SvarSlet
  139. Der er rift om det fine tapet. Jeg prøver lykke alligevel - med 2 lodder.

    ;o)

    SvarSlet
  140. Oi.... her var det masse kommentarer allerede, men jeg blir veeeeldig gjerne med på giveawayen! Så spennende tapeter, og jeg lover nissen at jeg har vært snill i år :) KLem Beppe som tar tre lodd.....

    SvarSlet
  141. Nu följer jag din fina blogg (även om jag följde den redan innan ;-))
    /Anna

    SvarSlet
  142. Och nu har jag länkat på bloggen :-)!
    http://odandulky.blogspot.com/
    /Anna

    SvarSlet
  143. Oj vilka fina tapeter du lottar ut, självklart vill jag vara med. Har även länkat i högerspalten på min blogg.

    SvarSlet
  144. Åh, jag vill aboslut vara med och tävla, vilken fantastisk give-away! :) Önksar tre lotter, jag länkar till min blogg och följer gärna din fina blogg.

    SvarSlet
  145. åh, jag vill också vinna! 2 lotter åt mig, du åker rakt in på bloglovin så att jag kan följa dig!

    SvarSlet
  146. Vilken härlig blogg du har! Jag länkar gärna till dig. Hoppas det är ok?

    SvarSlet
  147. Hei!
    Dette er en et fantastisk giveaway.
    Jeg legger inn tre lodd.
    Herlig blogg du har, første gangen jeg besøker den. Ha en fin dag!!
    En gave 5 des. hadde passet perfekt siden jeg fyller år, jeg krysser fingre:)

    SvarSlet
  148. Jeg vil gjerne være med. Satser på 3 sjanser; har linket og er følger. Spennende!

    SvarSlet
  149. Det är så många deltagare, att det är nog ingen risk man vinner... Men skulle man det blev det ju glada miner förståss!!!Jag är med om två lotter...

    SvarSlet
  150. Det är så många deltagare, att det är nog ingen risk man vinner... Men skulle man det blev det ju glada miner förståss!!!Jag är med om två lotter...

    SvarSlet
  151. Den gave vil jeg rigtig gerne vinde. Håber nemlig at få tid i juleferien til at tapetsere nogle små trækasser, jeg har liggende i skuret.
    Er nu fast læser og har skrevet kommentar= 2 lodder

    SvarSlet
  152. Så fine ting!jeg vil meget gerne deltage med to lodder!
    Måske vil du også kigge forbi hos mig, jeg har også nogen giveaways...:-)

    SvarSlet
  153. jeg vil også gjerne ha et lodd!
    har et settekasse som mangler tapet i veggene sine :)

    SvarSlet
  154. hvor spændende, jeg vil utroligt gerne vinde. Jeg tror jeg tager 2 lodder

    SvarSlet
  155. Sikken nogle fine ting. Jeg er med med tre lodder: Kommentar, fast læser og link fra min side.

    http://linneasunivers.blogspot.com/

    anettelinnea@pc.dk

    Hilsen Anette Linnea

    SvarSlet
  156. Hej igen Ulla og andre
    Tjek lige min nye blog ud - det er kun en samling af kreative lækre blogs - kom endelig med flere links jeg kan sætte på hvis du kender en fed blog. Du er selvfølgelig med ;-)

    www.bloggersbychoicedk.blogspot.com

    Mvh. Susse

    SvarSlet
  157. Sikken lækker gevinst. Jeg har lige meldt mig på som fast læser og må dermed ryge op på 2 lodder :o)

    SvarSlet
  158. Herlig!!!! gleder meg til å følge din blogg! Jeg prøver meg på tre lodder!! Men enda viktigere..hvor får du dine tapeter fra? Jeg holder på å åpne en butikk og vil gjerne selge retro tapeter og stoffer samt japanske stoffer og håndarbeidsbøker... God info kan belønnes med fine stoffer..

    SvarSlet
  159. coolt!
    3 lotter till mig:-)

    SvarSlet
  160. Hej!!! Jag vill hemskt gärna vinna de fina tapeterna!!! Länkar i min blogg också :) Så två lotter till mig! :)

    SvarSlet
  161. lækkert tapet fåes meget billigt i hele ruller hos http://www.vintagewallpapers.be/
    og meget billigt i stykker fåes hos
    http://www.wallpaperfromthe70s.com/

    jeg synes dog at denne giweaway pakke er helt ekstremt lækker!!!!

    SvarSlet
  162. Naturligtvis vill jag vinna dessa fantastiskt snygga tapetbitar!!! Anmäler mig till 3 lotter!!! :)

    SvarSlet
  163. Hej Ulla
    Her må jeg altså være med og vinde:-) Har netop købt en sættekasse som jeg ikke ejer en stump papir til:-( og jeg har ikke tænkt mig at starte en samling! Hvis den nogensinde skal blive tilnærmelsesvis så fantastisk lækker som dine, så MÅ jeg bare vinde.... Håbe, håbe, håbe...
    Meen er jeg ikke heldig skal du bare have en hilsen...
    Kh Lone

    SvarSlet
  164. wow, fantastisk! Ett lodd fra meg!
    vennlig hilsen linda lu

    SvarSlet
  165. Jeg deltager naturligvis med alle mulige lodder ialt 3 for kommentar, link og fast læser:-)
    Måske jeg kunne oprette nogle flere blogs og derved få flere lodder hæ-hæ.....:-)

    SvarSlet
  166. Ejjj, for vildt :) - Så kunne man måske komme i gang med den store dille. Hvor heldigt jeg lige opdagede dig nu!!

    SvarSlet
  167. Vilken fin blogg med massa fina saker! Denna får jag börja titta in på oftare, lägger till dig i min blogglista. :) Och så är jag självklart gärna med och tävlar!

    SvarSlet
  168. Bare jeg vinder, altså! 3 lodder til mig.

    SvarSlet
  169. Jubii! Lige den perfekte gave, når jeg skal i gang med gaveindpakningen for i år. Jeg snupper 3 lodder, tak.

    SvarSlet
  170. Vilken fin blogg du har, jag lägger den i min blogglista så ska jag följa dig i fortsättningen :)
    Och jag anmäler mig till tävlingen med 3 lotter. Må gott.

    SvarSlet
  171. Hvor er det bare en flot give away - jeg sætter mig på 2 lodder med det samme ;)

    SvarSlet
  172. Jeg er helt klart med på 2 lodder

    Sikke nogle fine ting!

    Venligst maria

    SvarSlet
  173. åh, vilket härligt tyglager du har och vilka fina saker du gör. Det är ju hur lätt som helst att bli inspirerad! Precis som av tapetbitarna. Först tänkte jag "vaddå tapetbitar", nu tänker jag "vilken häftig hylla jag kunde göra av dem till dotterns kommande rum". Du åker rakt in i min internetrutinrunda :)

    Ja, och jag är med på 3 lotter. (det tog en stund innan jag förstod att lod är lott...)

    SvarSlet
  174. Jeg deltager gerne med 2 lodder, da jeg ikke kan komme op på 3 uden en egen blog. MEENNN man kan vel være heldig for HOLD FAST det er noget fint tapet :0)

    Lisa

    SvarSlet
  175. Jeg vil gerne være med med to lodder, har dig i mit blog feed.. :-)

    SvarSlet
  176. Hov - havde lige en lille 1½ årig pilfinger med, der var lige ivrig nok... Retter lige navn og link her... :-)

    SvarSlet
  177. Iih hvor spændende! Jeg har lige meldt mig som fast læser, så jeg vil be' om to lodder.

    SvarSlet
  178. Hej!
    Jeg vil da også lige smide en lille hilsen! Flotte tapeter du har! Sender en masse dejlig julekarma og julefred!
    Kærligst et 70ér barn

    2 stk lodder

    SvarSlet
  179. Åhhh, jeg bliver gladere og gladere for det dersens retro. Jeg er især vild med ugler! jeg ville elske sådan noget tapet!!!

    [2 stk. lodder]

    SvarSlet
  180. Hej Ulla.
    Jeg er på med 3 lodder. Håber. Tapetet vill være super, for jeg har købgt et lille sksb der skal have maling og tapet, min første projekt.
    Dorte

    SvarSlet
  181. melder meg på med 2 lodd...

    å dette må være den beste giveaway jeg noengang har sett!!! hehe

    SvarSlet
  182. FEDT!! Jeg er med på to lodder.. :-)

    SvarSlet
  183. Åh, vilken tävling!!!
    3 lotter till mig! :-) Har lagt in länk på min blogg!

    SvarSlet
  184. Flotte ting og jeg glæder mig til fremover at følge din blog. Jeg er med på 3 lodder.
    Kh. Mie

    SvarSlet
  185. hvor er her bare skønt og MEGET inspirerende!! Et låd til mig tak :o)
    Sofie E

    SvarSlet
  186. åh hjelpes meg så mange deltagere. hmm jeg prøver alikevell. jeg vil gjerne ha to lodd. har blitt følger. For en fantastisk give away.

    SvarSlet
  187. I sista minut finner vi denna sida och känner att vi vill vara med att tävla om de finaste tapetbitarna.
    Lotta och Jenny Östangård
    Som deltar m 3 lodder

    SvarSlet
  188. Jeg vil gerne være med - 1 lod. Knus Trine.
    trinelailahansen@hotmail.com

    SvarSlet
  189. Hei hei!! I dag lå en koselig overraskelse i min postkasse!! Tusen takk for det vakre handlenettet og det nydelige kortet!! =) Ble veldig glad!!

    Kan ikke annet enn å stille med 3 logg på denne giveawayen også, du har så vakre ting!!
    Takk igjen!
    Hilsen M

    SvarSlet
  190. Uh, lækre sager! Flagranken vil jeg elske at kunne hænge op til Carla´s fødselsdag år efter år :)

    Jeg vil gerne være med med 3 lodder.

    Se også gerne min giveaway :)

    Vh Mette

    SvarSlet
  191. Jag vill gärna vara med 3 lodder, tack! Har länkat från min blogg och lagt till dig som en blogg att följa trots att jag har gjort det ni ett tag redan. Fingers crossed, jag vinner nämligen aldrig nått.

    SvarSlet
  192. Kanon ide, håber og ber til, at jeg vinder:-))
    Deltager m 3 lodder og lægger din adressepå min hjemmeside, www.cuteart.dk
    Tak for fantastisk inspiration!!!!
    Kh Pernille

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.