torsdag den 1. oktober 2009

Nye varer og kortbetaling på vej til shoppen

.
Jeg har lyttet til min lille afstemning og er i fuld gang med at sy lækre sager til shoppen :-)

Der var jo nærmest uafgjort mellem, patchworktæpper, juniorsengetøj, pigeveste og puder, så jeg tager det i den rækkefølge jeg lige lyster, men jeg lover at de fire ting bliver det næste der kommer på shoppen!
En anden lille nyhed, som jeg er meget meget glad for er, at jeg har bestilt kortbetaling til shoppen. Slut med den besværlige netbank både for jer og mig! Det vil for eftertiden være muligt at betale med Dankort, Visa og Mastercard.

Jeg er ingen ørn til alt det computertekniske, så jeg skal lige have lidt assistance for at få det op at køre på shoppen, men jeg håber på at det kan være klart indenfor kort (kort - haha) tid.

4 kommentarer:

  1. Hej Ulla, det lyder godt med kort betaling.. jeg har ladet mig fortælle, at det kan være længe undervejs, sådan noget?
    Jeg er færdig med bukserne.. jeg har skrevet en mail, ang. din adresse... har du fået den? Vh C

    SvarSlet
  2. Det er heldigvis gået relativt hurtigt med behandling af min ansøgning til PBS og alt er på plads. Nu er det bare mig, der skal have hittet ud af at integrere det i shoppen, så nu må vi se, hvor længe det kan være undervejs - haha :-)
    Ja, læste godt din mail igår aftes. Skriver lige til dig ;o)
    Dit stof er i øvrigt sendt i forgårs, så jeg håber du har fået det.

    SvarSlet
  3. Hejsa!
    Jeg fandt din blog via din netbutik, det er nogle fine ting du laver, og sikken et par lækre drenge du har :-)
    Jeg ville høre om du sælger stofrester til fx patchwork?
    Mvh Sille

    SvarSlet
  4. Hej Sille.
    Tak for de søde ord :-)
    Jeg sælger jo stof fra hjemmesiden, men det er selvfølgelig større stykker end hvad man lige skal bruge til patchwork. Det kan da være jeg skal lave nogle pakker med mindre stykker til alle de patchwork glade damer rundt omkring ;o)

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.