fredag den 23. oktober 2009

Min første GIVEAWAY!

Wuhuuu !
Som lovet hermed min første giveaway.



Første lod der bliver udtrukket får et sprælsk stofnet - selvfølgelig syet i vintagestoffer - lige til at bære indkøb hjem i eller hvad man nu lyster at bruge det til.
2. og 3. lod der bliver udtrukket løber begge afsted med en flagranke, som kan pynte fint på børneværelset, i en lille hyggekrog eller, som hjemme hos min svigerinde, i køkkenvinduet.
Reglerne er simple og de fleste af jer kender dem nok - alligevel ridser jeg dem lige op, hvis der nu skulle sidde nogle nye i blogland :-)
Man kan deltage i lodtræningen med op til 3 lodder.
- En kommetar på dette indlæg giver et lod.
- At være fast læser på min blog giver et lod.
- At reklamere for min giveaway på din egen blog giver et lod.
Skriv lige jeres mailadresse med jeres kommentar samt hvor mange lodder I har i puljen. Jeg udtrækker de tre vindere - når roen efter messen har sænket sig - onsdag d. 4. november.

God weekend til alle jer skønne blogkvinder ;o)

100 kommentarer:

  1. Nej hvor er det et fedt net - vil passe perfekt til mine indkøbsture :-)
    Har lige meldt mig som fast læser hos dig, og gør selvfølgelig reklame på min egen helt spritnye blog.

    Så det må være 3 lodder:
    mettew@sol.dk

    Hilsner fra Mette

    PS. Jeg tror, jeg har læst med herinde siden du startede - men ja tiden flyver afsted og det er først nu jeg har taget springet som blogger. Måske fordi har 3 tidsslugere herhjemme?! :-)

    SvarSlet
  2. Mums , hvor lækre sager ! Og et overskud du besidder- her midt i en messetid :-)
    Jeg vil meget gerne tegne mig for 3 lodder :-)
    miriandersen@yahoo.dk

    SvarSlet
  3. Sikke fantastiske tng :-) Jeg er da nødt til at have et lod!
    Astrid

    SvarSlet
  4. næææææ - de er fine de flagranker! :-) smider 2 lodder. God vind på messen :-)

    Mette

    SvarSlet
  5. Så herlig! Jeg vil veldig gjerne vinne!! :) Tar selvsagt tre lodd med det samme! Syns bloggen din er helt nydelig!

    guroga(at)gmail(dot)com

    SvarSlet
  6. Her vil jeg da gerne være med. Du laver nogle skønne ting. Elsker farverne :-)
    Fast læser er jeg, en kommentar her og straks vil jeg lave reklame for din blog ved mig.
    God weekend til dig i Tyskland.

    SvarSlet
  7. Hej Ulla.. Den give away vil jeg gerne være med i.. Fiine gevinster! Jeg nupper 3 lodder..
    kh Rakel.

    SvarSlet
  8. Dejlig glad blog. 3 lodder til mig og jeg vil glæde mig til at følge en der i alder er som jeg : )

    SvarSlet
  9. Lækre lækre lækre sager!! Jeg krydser virkelig fingre for at løbe af med en af dem ;-)
    Jeg nupper 3 lodder.
    Mvh Louise

    laarestr@hotmail.com

    SvarSlet
  10. That's the sunniest bag ever! The fabric buntin is so festive too! Thank you for your giveaway!

    Christy@Sweet Tidings

    SvarSlet
  11. Super fed taske :-)
    Generelt laver du en masse lækre ting!

    SvarSlet
  12. Uha jeg ville gerne vinde nogle af dine fine ting . De er så flotte
    :-) Godt du lige skrev reglerne, for jeg er HELT nybegynder i blog-land,(Har dog allerede en fornemmelse af at det godt kunne gå hen og blive lidt af en tidsrøver for mig)
    Jeg har endnu ikke selv en blog - Det må komme.. Men jeg er da fast læser og har nu også et lod her:-)
    God weekend..
    Mange hilsner fra
    Lena (Lena.mikkelsen@gmail.com)

    SvarSlet
  13. Jeg vil da hjertens gerne være med i din første GIVEAWAY :-)
    Sikke fine gevinster! Jeg er (selvfølgelig) allerede fast læser, og linker da også lige på min egen blog - så i alt tre lodder til mig;-)
    Er fuldstændig pjattet med vintagestoffer, så det er jo klart at jeg selvfølgelig synes de ting du laver super SKØNNE!

    Pøj, pøj med messen - er sikker på du bliver vel modtaget:-)

    De bedste hilsner,
    Frk. TingelTangel
    frktingeltangel@gmail.com

    SvarSlet
  14. OhMyGod! SÅ fin veske - og så fine ting du lager. Jeg elsker retrostoffer!!! Jeg blir fast leser på 1 - 2 - 3. Fant hit via Fruens Syslerier. Jeg vil så gjerne være med på din giweavay. Jeg selv har også en giveaway i retrostoff på min blogg, om du har lyst til å se.

    Jeg trekker 3 lodd.

    Ønsker deg en god, fin og varm helg.

    SvarSlet
  15. Hej! Jag är jättegärna med. Har nyligen hittat din blogg och du har superfina saker! /petra.h

    SvarSlet
  16. Jeg vil også være med!!

    Er fast læser og en reklame er hermed lavet på min blog :)

    3 styks lodder tak!

    Og kom ind og kig på min blog :)

    mia@jungle.dk

    Kh. Mia

    SvarSlet
  17. 3 lodder til mig, mange tak :o)

    SvarSlet
  18. Hei! Så hyggelig blogg du har! Synd eg ennå ikke har fått barn selv, da skulle jeg bestemt ha kjøpt en lue --de er jo fantastisk flotte! I stedet nøyer jeg meg med å bli med i din Give-away: Jeg er blitt følger og etterlatt denne kommentaren :-) Jeg blir lykkelig om jeg vinner! (I så fall tilbyr jeg meg å betale frakten til Norge, dersom du ønsker det) :-)

    SvarSlet
  19. Glemte å si at jeg har en GIVE AWAY selv nå: Sjekk ut http://lyckebo-design.blogspot.com. Velkommen innom!

    SvarSlet
  20. Hej Ulla,

    Jeg MÅ da være med i giveaway med så skønne præmier.. :-)

    Er fast læser i forvejen, har netop lavet et link til din blog på min, så det må blive 3 lodder til mig.

    Min mail er tinetang@gmail.com

    Kærlig hilsen Tine

    SvarSlet
  21. Jeg smider to lodder i bøtten - uh, tænk, om heldet for en gangs skyld var med mig :)

    Min mail er frkfas@yahoo.com

    SvarSlet
  22. hej ulla,
    er sikker på at messen bliver en kæmpe succé- du er såååå dygtig og farverne er ALT for fede.
    for søren om jeg gerne vil være med her i din give-away. inkøbsposen får selv triste dage og indkøb til at blive skønne- så handler jeg gerne hver gang, haha. jeg nupper 2 lodder- har ikke lært at linke...og krydser fingre for, at lykkefeen snupper mit navn:)
    kh kirsten

    SvarSlet
  23. Skønne sager - jeg dribler 3 lodder i hatten og krydser fingre....

    Katrunte@gmail.com

    SvarSlet
  24. Jeg vil gjerne være med. :)

    SvarSlet
  25. Sådan en flagrække kunne jeg godt tænke mig til min datters værelse. Jeg smider her med 2 lodder i puljen :)

    dandylion@live.dk

    uhhh håber jeg vinder!!

    SvarSlet
  26. Sikke en skøn blog du har. Fandt dig via Miri.

    Knus fra engens land ;-)

    SvarSlet
  27. Det vil jeg gerne eje.. Tak for en dejlig inspirerende blog, som jeg selvfølgelig er fast læser af.
    -Christina

    SvarSlet
  28. Et indkøbsnet står stadig på listen over ting, jeg ikke har fået lavet.
    Med sådan et fint et, vil jeg mægtig gerne tegne mig for et enkelt lod :)

    skauogco@gmail.com

    SvarSlet
  29. Hej Ulla
    super flot taske du har lavet og sikke fint stof valg- er helt syg for det

    er fast læser du ligger og stråler på min blog =3lodder

    go aften til dig og famillie kh Rikke

    SvarSlet
  30. Dejlige sager, du udlodder der. Jeg smider 3 lodder i puljen.

    mettebrinch@gmail.com

    kh mette b

    SvarSlet
  31. Jeg vil selvfølgelig være med og smider 3 stk i puljen. Du laver de fedeste ting og jeg håber sådan du får rusket op i de tyskerer på messen. Selvfølgelig gør du det!
    Al held og lykke med det!!
    ullaib@hotmail.com
    hilsner fra en navnefælle
    Ulla

    SvarSlet
  32. Hej Ulla,
    Jeg vil gerne stoppe 3 lodder i puljen, og krydser fingre for at vinde ;-)
    Kh Stine
    stine@thornholm.dk

    SvarSlet
  33. Sikke nogle lækre ting!!!
    Vil gerne være med i din give away - det net er da for lækkert:)
    Jeg er på to lodder, da jeg endnu ikke har oprettet min blog..
    Mvh Anne

    anne_bc@hotmail.com

    SvarSlet
  34. Tegner mig lige for 3 lodder :-)

    SvarSlet
  35. Uhh jeg vil så gerne vinde en af dine flotte kreationer :-) Så jeg har gjort hvad jeg skulle for at få tre lodder.

    KH Britta

    SvarSlet
  36. Hvor overskudsagtig du er midt i denne messetid :o) Smider to lodder i puljen, og håååber jeg er heldig :o)
    Held og lykke med messen snart.

    Kh Berit
    berit@sdu.dk

    SvarSlet
  37. Dejlige ting du laver! Prøver lykken med et lod:-)

    SvarSlet
  38. Det er et lækkert net! Har meldt mig som fast læser, så to lodder til mig ;-)

    Maria

    mariamarolle@live.dk

    SvarSlet
  39. Wow hvor er den fiiin! Jeg smidder hermed et lod :)

    Julie.leander@gmail.com

    SvarSlet
  40. ja både bæredygtig og lækker - den er jeg med på....

    SvarSlet
  41. ups - naturligvis med 2 lodder

    SvarSlet
  42. Kjempefin blogg, med nydelige saker. De putene kan jo ta pusten fra en, og vimplene var skikkelig kule! FLOTT! -Irene-

    SvarSlet
  43. Herlige ting du har lavet.
    Jeg vil rigtig gerne være med i lodtrækningen med 3 lodder.

    diannanielsson@live.dk

    SvarSlet
  44. Ejh - sikke et fint net. Og flagrankerne er jeg sikre på vil pynte på min datters værelse... ;-)
    Hermed to lodder til mig, da jeg melder mig som fast læser. Og hvis jeg kunne finde ud af at linke, skulle jeg da have tre..
    Kærlig hilsen Mette

    SvarSlet
  45. Det vil jeg også vinde...

    Har tre lodder,- er fast læser, her et lille ord,- og et link på min blog.

    God messe.

    chokoladetand@hotmail.com

    SvarSlet
  46. Fantastiske ting!!
    Tre lodder fra mig
    Marie Louise (hytteost@hotmail.com)

    SvarSlet
  47. Ih, jeg vil gerne vinde... er fast læser;o)

    SvarSlet
  48. hvor er det fint - men er nu mest vild m flagrankerne, så satser på en 2 eller 3 præmie:-) reklamerer for dig, er fast læser og denne, så 3 lodder her, wuhuu!

    SvarSlet
  49. Jammen Ulla, jeg er da med... før søren... jeg er så pjattet med flagranken..!!! Din stil og dine stoffer er fantastiske.. jeg er med på 3 lodder... rigtig god søndag..

    SvarSlet
  50. Ah, jeg er hermed fast læser på din blog. :-)
    Det er utroligt, hvad sådan en Give Away kan føre med sig. Jeg har aldrig været på din blog før, og det ved jeg med sikkerhed, selvom jeg efterhånden har været rundt på en del blogge. Dit logobillede øverst på bloggen tiltrækker mig nemlig enormt. Jeg er vild med de retrofarver og den stil, der er over det dejlige smukke gamle mønster, og jeg glæder mig til at kigge nærmere end af de nærmeste dage.
    God søndag.

    SvarSlet
  51. Åh, hvor er det fine ting - jeg har fundet dig fra Christina/Rappedikke - og det ville da være skønt at være blandt de heldige! Dejlige ting, du kreerer - jeg er fast læser. :)

    SvarSlet
  52. Ihh, hvor føler jeg mig heldig over at se reklame for din give-away på en anden blog - for på en-eller-anden måde var du faldet af min blogliste. Fy og skam :-)

    Jeg vil meget gerne være med, og med 3 lodder tak :-)

    KH Maria.

    SvarSlet
  53. Nøj, jeg vil verdens gerneste vinde!! Hvis jeg vinder vil du se mig flashe indkøbsnettet HVER gang jeg køber ind, det lover jeg :)

    (2 lodder må det blive)
    katharina.kofoed(a)gmail.com

    Mange hilsner Katharina

    SvarSlet
  54. Hej Ulla

    Jeg har med fornøjelse fulgt din blog, ts og din shop nogen tid efterhånden, og jeg er tilmeldt som fast læser, og vil også linke til din give away på min egen blog, så skriv mig bare ned for 3 lodder Vil super gerne vinde en af dine fine gaver...

    Hilsen Helle

    SvarSlet
  55. Har meldt mig som fast læser, så jeg hapser to lodder :-) Hvor er det lækre ting du laver!
    Kh Hanne (mortenogmig@hotmail.com)

    SvarSlet
  56. Hej Ulla,

    Jeg har lagt en udfordring til dig i mit sidste indlæg "grå".

    Håber du vil lege med når du får tid... ;-)

    SvarSlet
  57. Sikke en skøn side du holder dig her... :O)
    Jeg melder mig under fanen som fast læser, og skal også nok linke til din GIVEAWAY på min blog, så det må udløse tre lodder... :o)
    Jeg håber at det bliver en af de meget smukke vimpel-ranker... ;o)

    Min mail er pi-andrea@jubii.dk

    SvarSlet
  58. Vilka fina saker du lottar ut! Klart att jag vill vara med ;-)

    SvarSlet
  59. Hurra hurra hurra for smukke ting, jeg må også til at sy de der vimpler, nu vi nærmer os datterens første fødselsdag, men ak, barslen en næsten slut.
    count me in, 3 lodder straks...
    Ida

    SvarSlet
  60. En sån underbar väska skulle jag gärna vinna!!! Men jag bor ju i Sverige, så jag får nöja mig med att skriva att den är fin!!!
    Verkligen underbar är den!!

    SvarSlet
  61. Tak fordi I er så mange der vil deltage. Hvor er det bare fedt!

    Vil da også lige skynde mig at sige, at alle må være med! Også jer fra Norge og Sverige ;o)

    SvarSlet
  62. selvom jeg aldrig vinder noget, prøver jeg alligevel :)

    SvarSlet
  63. For en herlig blogg! Jeg trekker herved tre lodd; er fast følger & har laget et eget innlegg her: http://frkfosli.blogspot.com/2009/10/giveaway-hos-lullaby-og-la-la.html

    Ha en fin søndag :-)

    SvarSlet
  64. Smider straks tre lodder i bunken og håber mest af alt på nogle flagranker til Alberts værelse :-)

    SvarSlet
  65. Så fine sager du laver - meget inspirerende...

    SvarSlet
  66. Åå så fin veske og vimpler. Jeg tar gjerne tre lodd ;)

    Så utrolig masse nydelige ting du lager - jeg er fan og blir heretter fast leser av din blogg, uten tvil!! (Første gang jeg er inne på bloggen din, og jeg har nå vært her leeenge - nydelig!)

    Klem fra LahrA

    anette.skjelstad@gmail.com

    SvarSlet
  67. SUPERlækre ting du laver! Jeg smider glad tre lodder i kurven, og håber på held :-)

    SvarSlet
  68. Et skønt net, som jeg gerne vil bruge:-)
    - 2 lodder til mig:-)

    SvarSlet
  69. Ejj hvor er det et fedt net og sikke en lækker flagranke, det er da lige til at blive i godt humør af!

    Melder mig med tre lodder

    Npallesen@hotmail.com

    Kreative hilsner fra Nanna

    SvarSlet
  70. Top fed taske! - og top cool blog. Læser tit med glæde dine mange gode ideer, og ting du laver.

    Mange hilsne fra Odder ved Århus

    SvarSlet
  71. Hej Ulla

    Stik mig 3 lodder (og et indkøbsnet hæhæ)
    Har lavet et link på min blog til din blog (og din webshop)
    Pøj pøj med messen!
    Og ikke mindst Bertrams første børnehavedag... hold da helt ferie, du har da næsten lige født ham?!!

    SvarSlet
  72. hei. Vil gerne være med på det 3.lod - men ved ikke hvordan man henviser - måske kan du hjælpe?? min blog hedder maagaards midtliv og jeg glæder mig til at komme igang og deltage med 3 lodder i give-aways..Hilsen Janet

    SvarSlet
  73. Jeg vil også være med ;)

    Fast læser - og kommentarskriver.

    held og lykke med messen.

    Lisbeth

    SvarSlet
  74. Hei på deg. Fant siden din via noen som hadde linket, og det ble jeg glad for :) Her var det masse flott, og inspirerende! Jeg blir selvfølgelig med på Giweavayen og tar med glede tre lodd :) Har selv min første giveaway på min blogg, om du vil ta en titt :) Klem Beppe

    SvarSlet
  75. Sikke en vidunderlig taske, den vil jeg gerne eje, så jeg skynder mig at øge mine chancer med 3 lodder i puljen.
    Hvor er jeg glad for at jeg fandt din blog. Meget inspirerende.
    God dag.

    SvarSlet
  76. Ja det er nogen über cool gevinster, jeg ligger også 3 lodder i puljen :)

    m-thrane@post.cybercity.dk

    Mvh Maria

    SvarSlet
  77. FEDT net, det vil jeg gerne vinde. Jeg har meldt mig som fast læser, så TO lodder til mig :)

    SvarSlet
  78. jag gillar sakerna du gör, mycket färg!

    tar 3 lotter och hoppas på tur!

    SvarSlet
  79. Hold op hvor er det nogle skønne stoffer du har, det er det sejeste net ...
    Du giver mig virkelig lyst til, at kaste mig ud i kreative sysler.

    Jeg er totalt 70ér fan og har soffer liggende, kommer bare aldrig rigtig i gang ... men måske det skal være nu.

    Har meldt mig som fast læser
    sofie@familiemad.dk

    Håber sørme jeg vinder!!

    SvarSlet
  80. Hej Ulla.
    Nu har jeg gennem et stykke tid fulgt din skønne og farverige blog. Jeg bliver så glad, når der er nye indlæg at læse. Er nu blevet fast læser, lidt reklame på min blog er det også blevet til og så denne kommentar. Det må vil ende med 3 lodder og et stort jåb om at jeg bliver den heldige vinder af det skønne net eller de fine flagranker.
    Har du lyst ville det glæde mig at byde dig indenfor hos www.duddelutte.typepad.com

    Hilsner fra Dorte

    SvarSlet
  81. Hej igen Ulla.

    glemte lige min mail adresse...
    dortea74@hotmail.com

    SvarSlet
  82. Hej Ulla...
    Jeg hopper på din giveaway og snupper to lodder. Fantastiske ting både net og vimpler...så FEDT med et farveorgie:-)
    anne.dorte@mail.dk

    SvarSlet
  83. Hei!
    Her har jeg ikke vært før!
    Vil gjerne være med på din første Giveaway! =) Så da krysser jeg fingrene med 3 Lodd!
    Hilsen M

    SvarSlet
  84. Koselig å komme inn på din flotte blogg:-)

    Melder meg på med to lodd:-)

    Hilsen Ruth


    rulek@online.no

    SvarSlet
  85. For en vidunderlig herlig veske!! Jeg tar gjerne 2 lodd hos deg og venter spent på trekning!
    Lill Therese

    SvarSlet
  86. må hellere lige give min kompliment til dette vidunderlige net -. som jeg selvfølgelig håber at vinde :O)
    Jeg har nu opfyldt de 3 krav til 3 lodder :O)

    Mette -

    nulde_edlund@yahoo.dk

    SvarSlet
  87. Fantastisk GIVE AWAY-net og SÅ inspirerende blog! Jeg er selv en krea-kvinde med hang til sjove syslerier - nu begynder jeg også snart at kaste mig ud i kreativt blog-eventyr;)
    jeg melder mig for tre lodder!
    mange hilsener Signe

    SvarSlet
  88. For en deilig blogg - og en spennende nettbutikk! Gleder meg til den herlige buksedrakten og suttesnorene kommer i posten! :-)

    Jeg trekker gjerne 2 lodd - og krysser fingrene!
    ingvild@kro.as

    SvarSlet
  89. Hej:)
    Har lige meldt mig som fast læser på din blog. Har kigget med længe og venter i spænding på at høre hvordan det går til messen.

    Vil gerne være med i din Give-away med 2 lodder

    Paddehat73@gmail.com

    Mette

    SvarSlet
  90. HVor er det bare nogle fine ting, du laver :-)
    Jeg FORTRYDER bitter, at jeg netop har solgt 2 ruller gammelt smukt gult tapet m blomster...

    stinejs@yahoo.com

    SvarSlet
  91. Yummy - haps haps - 3 stk. lodder til mig...

    trineschroede23@hotmail.com

    Hilsen
    Trine

    SvarSlet
  92. Kjempestilig veske, jeg tar gjerne 2 lodd!

    SvarSlet
  93. Uiha, jeg vil også gerne være med, selvom jeg kun kan få ét lille bitte lod, da jeg ikke har en blog.
    Jeg prøver alligevel :-)

    Tak for en skøn blog

    /Julie

    SvarSlet
  94. Hei,
    Fin-fin blogg og mye fint du lager!
    Legger meg til som følger og legger inn link på min egen blogg...blir tre lodd på meg :)

    fuxi2000@hotmail.com

    SvarSlet
  95. Hej!
    Jag hoppas på turen.
    Mvh/Anna-Lena

    SvarSlet
  96. Sikke nogle fine ting du laver. Jeg hopper med i din giveaway med 3 lodder.
    pukhyllested@gmail.com

    SvarSlet
  97. Wow, jeg vil da helt gerne vinne den smukke taske!
    Melder mig som fast leser med det samme:)

    SvarSlet
  98. hei igen. Efter mange gennemlæsninger af dine gode råd, er jeg nu med på 3 lodder. Tak for hjælpen, det var dejligt;O)

    SvarSlet
  99. Hejsa
    Skønne sager:) Så selvfølgelig vil jeg også gerne være med.
    Er helt ny i "blog-land" ;), så er ikke helt sikker på hvordan jeg melder mig som fast læser...skal man selv have en blog for at kunne gøre det???

    Så jeg tror det bliver 1 lod til mig??? pemilla@hotmail.com

    SvarSlet
  100. Åååå, så my fint du lager!!
    Jeg vil lese mer på bloggen din, og finner sikkert mye inspirasjon :-)

    2 lodd til meg :-)

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.