lørdag den 10. oktober 2009

Giveaway hos Smilerynker.dk

Juhuuu! Så er der giveaway i blogland igen - denne gang er det Lisbeth fra Smilerynker.dk der giver væk. Man kan vinde den skønneste bog med sange som bruges i Steiner børnehaver eller en plakat lavet af vintage tapet. Ih, jeg skal i hvert fald deltage!! Det kunne da være skønt at lære alle sangene fra drengenes børnehave på dansk, for jeg kender dem kun på tysk :) Og plakaten....jamen, jeg ved da lige hvor den skulle hænge ;o)
Hun trækker vinderne, når hun når 200 faste læsere, så du må hellere skynde dig, for det går lynende stærkt inde hos hende!


6 kommentarer:

  1. Det er en RIGTIG flot blog du har, jeg er mildest talt helt vild med dine retro stoffer. Især baby tæpperne og hjælmene! Super fine! Tak for kigget, det var hyggeligt!

    SvarSlet
  2. Selv tak da og mange tak for de søde ord :-)
    God weekend til dig!

    SvarSlet
  3. Hej Ulla!
    For et stykke tid siden skrev jeg en mail til dig ang. 'Charlie' skjorten i kategorien 'rester' i din shop. Jeg har endnu ikke hørt fra dig, men er stadig meget interesseret i at købe den. Mit problem er at jeg ikke kan finde en 'køb'-knap. What to do?
    Hilsen Ida (idaporse@gmail.com)

    SvarSlet
  4. Hej Ida.
    Gud, fik jeg aldrig svaret tilbage på din mail? Jeg husker helt tydeligt jeg sad og skrev den, så jeg må da være blevet afbrudt af et barn eller noget andet - det beklager jeg.
    Charlie skjorten er solgt - det er derfor køb-knappen er væk, men jeg kan godt sy en til dig.
    Du kan bare lige skrive på mailen :-)

    SvarSlet
  5. Tak for beskreden forleden. Så fik jeg jo øje på din blog...
    Jeg har lagt dig på min blogliste, så jeg husker at få kigget forbi.
    Jeg er også vild med retrostofferne du bruger....ja og alt det fine du sælger på hjemmesiden. Nu har jeg jo haft tid til at sidde og studere det lidt.
    Mine børn går i Steiner Skole (og jeg har også gjort ) Dejligt at høre der er flere derude med børn i "systemet".

    Karen

    SvarSlet
  6. Hej Karen.
    Tak for de søde ord :)
    Og jeg må da lige sige, at jeg også er helt imponeret over dine hæklerier - og lidt misundelig på, at jeg ikke selv kan ;o)
    Jamen, jeg kan godt sige dig, vi er simpelthen så glade for at vi har valgt Steiner til vores børn. Hverken min mand eller jeg har gået i Steiner skole, men vi var begge meget facineret af og lune på pædagogikken og var helt sikre på, at det var det bedste vi kunne gøre for vores børn, og hvor er vi dog bare blevet bekræftet i det lige siden vores ældste startede for 2 år siden! Jeg elsker den ro der er i institutionen, den måde børnene bliver mødt på, alt det kreative, sangene, den dedikation og kærlighed pædagogerne viser og så er det bare nogle helt fantastiske og vigtige ting børnene får med sig ud i verden. Vi er helt begejstrede og de skal absolut fortsætte i Steiner, når de skal begynde i skole.
    Kh Ulla.

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.