torsdag den 8. oktober 2009

Fridag


Ja, jeg har givet mig selv en fridag idag og lukket døren ind til syværelset!
Bo har været syg og både Rasmus og Bertram render rundt med efterårssnuer. Nu kan jeg så mærke, at sygdommen har fundet vej til min krop. Den har ikke fået helt fat endnu, men jeg kan mærke at den lusker rundt derinde, og forsøger at få overtaget. Synkesmerter, ømme muskler og en hovedpine der lurer lige om hjørnet. Ikke om jeg vil overgive mig! Nu skal den dælme få kamp til stregen den modbydelighed!
Jeg har smidt mig på sofaen med "Mænd der hader kvinder", som jeg fik i fødselsdagsgave i august. Nu skal jeg igang med Stieg's univers, som alle snakker om og roser til skyerne. Jeg glæder mig, for det er uendeligheder siden jeg sidst tog mig tid til at fordybe mig i en god bog. Stearinlys er tændt i hele huset, der er chai latte i glasset og grøn te på kanden og om lidt slukker jeg computeren og giver mig hen til afslapning og afstressning.

.
.
.
.

Jeg ønsker jer alle en god torsdag :-)

4 kommentarer:

  1. Ulla - de bøger er helt fantastiske... jeg var i bio i søndags med min veninde og se pigen der legede med ilden.. - jeg er så ellevild med både bøger og film.. har du set dem? Glæd dig - hvis ikke...!!

    SvarSlet
  2. Nej, jeg har ikke set filmene, men har hørt at de bare er SÅ fantastiske, så dem vil jeg glæde mig til. Nu vil jeg lige igennem første bog først og så skal jeg bestemt se første film. Jeg faldt i søvn 10 sider inde i bogen idag, og fik mig en ordentlig morfar på sofaen, haha - typisk ;o) SLET ikke fordi bogen var kedelig, men tror bare min krop trængte til hvile.

    SvarSlet
  3. Hvor ser det hyggeligt ud... og den bog... ih, den er så god så god... Er i gang med den sidste;o)

    SvarSlet
  4. Pas på med Lisbeth Salander og OK...de er svære at slippe. Når først side 120 er rundet, så slipper du dem ikke igen.

    Fedt at ase din fine blog.
    DEJLIGT du har kommenteret på min.

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.