onsdag den 28. oktober 2009

Forberedelser.....

Idag har jeg været ude i Rhein Main Halle (hvor messen skal foregå) for første gang. Da jeg kom derud manglede der intet mindre end en hel væg i min stand!?! Heldigvis er én af tyskernes gode egenskaber, at de er super effektive, så efter 5 minutter stod der tre mænd og bankede en væg op.
.
Så småt gået igang med børnemøbler og tæpper......


Alle vægene skal prydes med lækkert retrotapet. Lidt en udfordring, da alt hvad man sætter på væggene skal kunne fjernes igen og efterlade væggen i samme stand. Goddag projekt "sæt tapet op med tape".

.

Den ene af tre sider af standen er færdig.

....og så skulle der hentes børn, så det var alt hvad jeg nåede.
Nu har vi netop spist aftensmad, ungerne er lagt i seng og barnepigen er kommet. Nu drøner Bo og jeg afsted og får standen helt færdig og klar til imorgen kl. 10.00, hvor det går løs!

10 kommentarer:

  1. Nu er det så, at jeg synes jeg bor laaaangt væk fra alt det spændende. Jeg ønsker dig en fantastisk messe. KH

    SvarSlet
  2. Århhvad, det ser godt ud! God fornøjelse med messen - dér gad jeg godt være :-)

    SvarSlet
  3. Åh, jeg gad sørme også godt kigge forbi!
    Det ser allerede virkelig godt ud, er sikker på det færdige resultat bliver FANTASTISK! Glæder mig til at se billeder :-)

    SvarSlet
  4. pyha ulla,
    det er jo lige før jeg falder af stolen....det bliver bare alt alt alt for fedt. dine sættekasser er blevet så fine og skønne og din stand vil ose af glæde, lykke og hygge. held og lykke...gid jeg var en fugl og kunne flyve til messen...øv.
    kh kirsten
    skønt bertram nød dagen i dag:)

    SvarSlet
  5. Det ser foreløbig rigtig fint ud.
    Håber messen går rigtig godt og at du får solgt en masse.

    SvarSlet
  6. Jeg syns det er heeelt utrolig! Tenk at du får de kjipe veggene og det kalde gulvet til å bli så fantastisk tiltalende! Du har kjempetalent!!

    Jeg vil ønske deg lykke til i massevis i morgen, og så håper jeg tyskerne vet å sette pris på deg! :)

    SvarSlet
  7. Kæreste Bulla -

    Hvor ser det bare skide godt ud - SÅ inspirende.

    RIGTIG meget held og lykke i morgen - er sikker på du sælger røven ud af dine bukser ... og at tyskerne kommer til at elske dine kreationer lige så meget som vi andre gør.

    kram - og jeg tænker på dig fra i morgen kl 10!!
    Metski!

    SvarSlet
  8. Åhh hvad Ulla - jeg ville godt med dig i morgen...Rigtig god fornøjelse.. glæder mig til at høre om en træt Ulla :-) Med stort smil på læben :-)

    SvarSlet
  9. Hold op det ser godt ud, glæder mig til at høre mere.

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.