onsdag den 14. oktober 2009

Fire årstider





3 kommentarer:

  1. Sikke nogle smukke billeder! Ja jeg kan ikke engang sige at en årstid er bedre end en anden, de har alle deres særlighed!
    Foråret er simpelthen så smukt med de lysegrønne blade, solen der igen begynder at tage magten. Sommeren skøn med de varme aftener og spisning med gril udenfor. Efteråret fantastisk med dens farveforvandling og vinteren med en hulens masse kakao (eller latte!), sne udenfor og sterinlys über alles!
    Tak fordi du mindede mig om, at alle fire årstider er smukke, selvom jeg med min ondt i halsen og snot i hele hovedet, drømmer om den varme sommer lige nu!

    SvarSlet
  2. Ja, årstiderne er nu dejlige på hver sin måde. Jeg er en sommerpige - det er ingen hemmelighed - men jeg kunne nu nok alligevel ikke helt undvære kulden, de smukke farver og stearinlyshyggen :-)
    Man skal jo have noget kontrast her i livet. Ellers bliver det nok for kedeligt!

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.