mandag den 7. september 2009

Suttekæde produktion

.
Her er hvad jeg fik tiden til at gå med i sidste uge. Suttekæder i lange baner til mine forhandlere - og et par nye udgaver til shoppen :-) Ja, og så fik jeg også lige klippet ca. en million trekanter til nye flagranker. Jeg har også en omgang hagesmække jeg lige skal have lavet færdige til en forhandler og SÅ er jeg klar til at sy videre på de skønne quiltede veste og alle de andre ting jeg har tænkt mig til shoppen her til efteråret. Kom endelig med indput om hvad I står og mangler - så kan det jo være jeg lytter ;o)
.



6 kommentarer:

  1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  2. Skønt syn med alle de lækre stoffer!!

    SvarSlet
  3. Hej Ulla
    Tænkte på om du ikke kunne sy nogle fede savlesmække, har en der savler helt vildt og kan simpelthen ikke opdrive en fed savlesmæk...
    Hilsen Sie Og Thomas Dannemand
    (kochdannemand@hotmail.com)

    SvarSlet
  4. Tullebukser til de helt små piger kunne jeg rigtig godt tænke mig :)

    SvarSlet
  5. Jamen, de savlesmække har været i tankerne længe. Måske jeg snart skulle gøre noget ved det. Du er nemlig ikke den eneste der kunne bruge nogen lidt pænere nogen, Sie :-)
    Jeg tænker at det bliver sådan nogle charmeklude-agtige nogle - men stadig vand(savle)tætte. Nu må vi se hvad jeg finder på :-)
    Og tullebukser er da til at tage og føle på - måske både de små OG de større piger skulle få sådan nogle - og drengene med :-)

    SvarSlet
  6. Husk mønstre som også passer til drenge - meget efterspurgt da de svære at finde

    Malou
    http://www.creakids.dk - Baby og børne legetøj

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.