torsdag den 3. september 2009

Småfolk flyverdragt

.
Yeppeeeeeee - så kom postmanden med den lækre flyverdragt fra Småfolk! Jeg er simpelthen lige nødt til at slå et slag for denne skønne sag, for den er SÅ lækker i virkeligheden. Jeg har det normalt sådan, at jeg er lidt forbeholden med at købe debut flyverdragter fra diverse børnetøjsmærker. Så er jeg mere tryg ved de gode gamle som man bare VED er god kvali :-) Men.....denne virker både nem at få på, slidstærk og behagelig at tumle rundt i. Og så er den jo så fiiiin med mange lækre detaljer og i en skøn skøn brun farve.






.

8 kommentarer:

  1. ja, den er fileme lækker! SKØNNE farver!!
    Du må jo lige skrive, om den lever op til forventningerne, når den kolde tid kommer:)

    SvarSlet
  2. Lis, det kan du tro jeg nok skal gøre! Jeg er selv spændt på hvordan den klarer en 3-årig ballademager :-)

    SvarSlet
  3. Er den lige så god som du forventede? Overvejer nemlig at købe en selv til min datter til næste år :)

    SvarSlet
  4. Hej Chelle.

    Jeg må være dig svar skyldig, for den skønne flyverdragt ligger stadig helt ubrugt herhjemme. Min søn kunne stadig passe sin dragt fra sidste år, og denne skal dermed først skal tages i brug næste vinter :-)

    Men lækker - det er den, så jeg glæder mig til han kan passe den.

    Kh Ulla.

    SvarSlet
  5. Ville lige kommentere til Chelle :)

    JA den er super super god den flyverdragt! Min søn har haft den i år og den er bestemt pengene værd. Køber helt sikkert endnu en næste år.

    SMil fra Mia

    SvarSlet
  6. Hei Ulla! For en FANTASTISK blogg du har! Og veldig dejligt at se du skriver godt om flyvedragten fra småfolk! Jeg er agent for småfolk i Norge og er selv vild med det. Og vild med alt hva du laver. Inspirerende! Jeg er lige selv kommet igang med at blogge og du finner mig på www.spilloppene.blogspot.com Måske vi kan finde ud at et samarbejde med lejlighet. :)

    SvarSlet
  7. ih har du set den lille jakke i brunt fløjt med grønne detaljer de også har i år :) nøøøjs den er såå meget mere lækker end deres tidlige grønne og blå :)
    Svigermor skal slæbes rundt i butikker når hun kommer næste gang :)
    og ja vi har også savler over flyverdragten selvom vores Alfred kun er fra september :)

    SvarSlet
  8. Mma, ja den er nemlig også super fin! De laver så meget flot :-)

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.