torsdag den 24. september 2009

Hamstring

Jeg er ved at flytte lidt om herhjemme. Jeg inddrager mere af huset og laver et større syværelse. Det startede med, at drengene havde et inderligt ønske om at dele værelse, så i april flyttede Rasmus ind til Bertram. Vi beholdte dog Rasmus' værelse, så han stadig havde et sted hvor han kunne gå hen når han ville lege alene i fred for sin lillebror. Det viste sig dog hurtigt at værelset skulle blive totalt forsømt.
Rasmus har ikke rigtigt brugt det, så derfor har jeg nu taget beslutningen om at flytte vores soveværelse derind og bygge systue i vores soveværelse - som egentlig er en 48 kvadratmeter stor vinkelstue, hvor drengene dog har haft halvdelen til legerum. Drengene beholder stadig ca. 12 af kvadratmeterne (det er jo så hyggeligt at have dem omkring mig, når jeg sidder og syr) og resten bliver mit nye syværelse. Stort og lyst og med plads til det hele! Det gamle syrum bliver påklædningsværelse/hyggerum.
Jeg skal nok vise billeder når det hele er færdigt :-)
Imellemtiden kan I få dette billede, som er resultatet af to dansk(svensk)-slik-og-lækkeri-savnende mennesker i Ikeas madshop.

4 kommentarer:

  1. Det er røvfarligt at køre i IKEA!
    Er Bo svensk? Undskylder på forhånd, men aner altså hat om fodbold!

    SvarSlet
  2. Det skal du ikke være ked af - jeg ved heller ikke en dyt om det! Ok, lidt har jeg lært gennem årene, men vil helst ikke være ved det :-)Bo er ikke svensk - jo faktisk kvart, men pæredansk, hvis du spørger ham selv. Han er OFTE blevet "beskyldt" for at være svensk af diverse danske medier - åbenbart lidt forvirrende med et son-navn. Det jeg egentlig bare prøvede på at sige var at vi savnede dansk/svensk slik. Nu er vi godt fyldt op af det for halvdelen af det du kan se på billedet er væk! Ej, ikke de tre rugbrødsblandinger ;-)

    SvarSlet
  3. Ja, jeg kender jo godt det der med et -sonefternavn. Min mand er bornholmer, men mon ikke der har været en svensker ind over høet på et tidspunkt;)

    Elsker Bilar! Blir jo helt lækkersulten og jeg ved vi har nada i huset:/

    SvarSlet
  4. Ha ha, ja svensken har helt sikkert været et smut på solskinsøen :-)

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.