fredag den 18. september 2009

Afstemning på bloggen

Jeg har altid en god håndfuld projekter igang på samme tid - det er den kreative hjerne, der ikke kan samle sig kun om én ting ad gangen, og jeg er umådelig dårlig til at få afsluttet projekter, inden jeg starter på nye.
.
Jeg kan vågne tidligt om morgenen og lige pludselig se en pude, en kjole, et sengesæt eller noget andet for mit indre øje, og så er det ind i stofreolen og hive frem, sætte samme og klippe ud. Ofte fører det ene til det andet (når jeg nu alligevel sidder der med gulvet fuldt af dejlige stoffer :-)), og snart har jeg klippet uanede kreationer op. Derefter kan det ofte godt gå lidt ned ad bakke med aktivitetsniveauet på netop de projekter, og de ryger lige hen på min "her-er-de-ting-der-bare-lige-mangler-at-blive-syet-sammen" hylde. Det er kun nye påfund, jeg ikke har prøvet at sy før, der ryger direkte ind under nålen.
Nå - den hylde er nu blevet udvidet til en "her-er-de-ting-der-bare-lige-mangler-at-blive-syet-sammen REOL. Hvad kan jeg sige....jeg ELSKER bare stoffer - at kombinere, sætte sammen, holde op mod hinanden, finde skråbånd og andet tilbehør der passer til - jeg kan gøre det i timevis - dagevis! Can't help it :-)
Nu SKAL jeg altså igang med alle de ting inden jeg klipper mere op.Jeg tænkte, at jeg derfor lige ville lave en lille afstemning om hvad I egentlig går og drømmer mest om og allerhelst vil se på shoppen, for så kan jeg jo ligeså godt starte med det. Selvom I måske ikke lige står og mangler nogle af de ting man kan vælge imellem, må I meget gerne stemme alligevel. Så kan I jo bare stemme på det, I er mest nysgerrige for at se eller synes shoppen mangler mest :-)
Man kan godt vælge flere ting og man kan stemme øverst til højre på bloggen.
.

.

3 kommentarer:

  1. uha, det kender jeg godt det der! På ægte strudemaner har jeg nu lagt et stort og fint stykke stof henover det. Ude af øje - ude af sind....

    Ps. Det virker ikke! Jeg stopper stadig nye sager ind under stoffet.

    SvarSlet
  2. ...indsæt selv manglende s i strudS;)

    SvarSlet
  3. Ja, det kan da være jeg skal forsøge mig med stof-metoden. Måske den endda kan afhjælpe Bo's frustrationer over alt for meget stof rod :-)

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.