tirsdag den 30. juni 2009

Blogdoven

.
Min søde veninde Camilla skrev for kort tid siden på sin blog (som jeg i øvrigt nyder at læse!), at hun var lidt blog-doven for tiden. Hmm, jo jo - det blev "kun" til 10 indlæg i juni op imod 21 og 17 i april og maj, så ok, lidt ned ad bakke er det gået, men doven??! Jeg mangler så i den grad ord for hvad jeg har været de sidste par måneder. Jeg må i den sammenligning siges at have været ualmindelig-slap-og-lud-blogdoven!! ;o)
Det er sørme ikke fordi der ikke er har været noget at skrive om! Tvært imod er det nok fordi, der har været så mange begivenheder de sidste par måneder, at bloggen er blevet syltet lidt.

Nå, men det er da ikke noget der ikke kan rådes bod på, for nu er jeg hjemme i Tyskland igen efter 1 måned i dejlige Danmark. Roen har sænket sig, ungerne er i institution og manden til træning. Jeg vil ustyrligt gerne skrive om alt det der er sket, og jeg har ca. 10 blogindlæg figurerende i mit hoved, så bered jer på en sand kriblekrable- og billedstorm.

Hvor var det jeg kom fra.....? Jo, NEW YORK!......
.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.