tirsdag den 21. april 2009

Start spreading the neeeeews......

.
Så går turen til New York om 3 dage. En tur der har været planlagt i mere end et år. Jeg skal afsted med min hjerteveninde siden barndommen - uden mænd og børn...bare os to og The Big Apple. Mine forventninger er intet mindre en skyskraber-høje. Det bliver FANTASTISK!! Det er første besøg i byen for os begge, så det bliver skønt at skulle udforske, opleve, betages og fordybe os sammen med lige stor entusiasme.
Jeg efterlader Lullaby.dk ubemandet imens jeg er væk, saa fra 24. april til 2. maj besvares ingen mails.
Der kan sagtens bestilles fra shoppen, men ordrene bliver først behandlet, når jeg atter er hjemme igen.
God ferie til mig ;o)
.

2 kommentarer:

  1. camillawedel.blogspot.com26. april 2009 kl. 19.52

    Uhhh Ulla, det lyder FANTASTISK! En rigtig tøsetur! Håber i nyder hvert sekundt!

    SvarSlet
  2. Hej Ulla, jeg begynder at blive helt bekymret for dig, er du mon tilbage fra NYC i et stykke?

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.