søndag den 5. april 2009

Mit syværelse


På denne rolige søndag morgen, vil jeg lige vise mit syværelse frem. Det er her jeg sidder mange af ugens timer og kreerer Lullaby sager. Der er snydt lidt med oprydning inden fotografering - indrømmet.....det ser ikke altid så rydeligt ud ;o)


I får også lige et par billeder af mine børns legekøkken, som jeg er lidt stolt af :-) Et dejligt tapet projekt, som blev lige som jeg havde forestillet mig. Jeg elsker at tapetsere, hvilket resten af vores hjem tydeligt bærer præg af, men det må I se en anden god gang ;o)



.

6 kommentarer:

  1. Det ser ud som en drøm!
    Især alt det stof, det ser bare så fantastisk ud...

    SvarSlet
  2. Uhhh Ulla, det er jo et helt fantastisk syrum du har dig der - dejlig inspirerende med alle de lækre farver!
    Og drenegens køkken er skøøøønt! Total fed stil og selvfølgelig lige dig din 70er hippie (:

    Kram herfra Camilla

    SvarSlet
  3. Slaraffenland må være det rigtige ord...skønt...vil straks tjekke din webshop igen.

    Mange hilsener fra Camilla

    SvarSlet
  4. Wow, det må da være det ultimative drømmeværelse for sådan en som mig:-)

    SvarSlet
  5. Det er slet ikke fordi at jeg er misundelig, overhovedet ikke.

    Men hvor er det bare en lækker reol med stof du holder dig.

    Det ser så lækkert ud, som det ligger der i farveorden og pænt lagt sammen.

    God arbejdslyst med de skønne stoffer.

    Knus Dianna

    SvarSlet
  6. Hvordan har jeg kunnet undgå din blog - nøj hvor er den dejlig. En ny trofat læser har du fået herfra.
    Kh. Rikke

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.