tirsdag den 10. marts 2009

Sommervarer på vej......

.
Hermed et lille smugkig på hvad jeg har lavet de seneste uger....

Jeg har nye skjorter færdige til drengene og er i fuld gang med smock buksedragter til pigerne - de kommer i et væld af skønne og luftige stoffer, og er så skønne både med og uden bluse under.

Derudover kommer der deluxe pusleunderlag, café pusleunderlag, sengetøj, veste både til piger og drenge, fløjls spencere samt nye slå-om kjoler.

Jeg har fået de hæklede beanies hjem, og de er super skønne på de små hoveder!

Alle varer bliver lagt ind samtidigt og jeg satser på at det bliver i slutningen af marts. Alle de nye ting er unika, da mit bryllupsplanlæggende samt rejse-aktive forår desværre ikke levner så meget tid til bestillingsvarer ;o)

Jeg har indtil nu kun lavet til og med str. 4 år, men nu kan de 5 årige også iklæde sig Lullaby lækkerier :-)



Kortærmet skjorte med lufballoner


Skjorter til drengene


Skøn vintage ugle applikation


Æbler æbler æbler.....

Smukt vintagestof jeg lige har fået ind ad døren.
Tror det skal blive til skønne sommertoppe.
Opklippede buksedragter.
.
.
Smock buksedragt
.
.

3 kommentarer:

  1. Jubiii....Lullaby til 5-årige :-) Det vil jeg glæde mig til...

    SvarSlet
  2. Hvor køber du dine fantastiske stoffer? Og ikke mindst tapeter? Er helt betaget af denne blog. Den er simpelthen sådan en humørspreder! Keep ud the good work! :D

    SvarSlet
  3. Hej Julia.

    Tak for de søde ord :-)
    Jeg køber mine stoffer her i Tyskland, hvor jeg bor. På markeder, i genbrugsbutikker mm.

    Tapeterne køber jeg bl.a. her:

    www.interior1900.com
    www.johnny-tapete.de

    Mange hilsner Ulla.

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.