tirsdag den 10. marts 2009

Bryllup trumfer Lullaby

.
Så gik der lige lidt tid......
Jeg har haft et par måneder, som ikke har stået i Lullaby's tegn - men derimod i mit bryllups, og det har været fantastisk at få en masse ting på plads. Nu kan den 13. juni bare komme an ;o)



Jeg glæder mig ubeskiveligt til at sige "ja" til Bo, og dele denne dag med familie og venner.



Rasmus taler også meget om, når mor skal være prinsesse og far skal være konge og ham og Bertram skal være prinser - jamen, hvor sødt er det lige?!



Nu mangler vi bare at tage vejrguderne i ed, men jeg tror på at solen vil skinne ned på os denne juni dag!





.

1 kommentar:

  1. Stort tillykke Ulla! Dejligt for dig/jer alle. :-)

    Husk at give lyd, når jeg skal slå et slag for dine skønne ting på www.babybusiness.dk

    Mange hilsner

    Anette

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.