søndag den 2. november 2008

De første julegaver er købt

.
Jeg er tidligt ude i år!!

Jeg hader hader jule-butiks-ræs og laaaange køer, men jeg elsker at give gaver, så i år har jeg besluttet mig for at undgå julestress og købe så meget som muligt på nettet....og i god tid!
De første julegaver er da også i hus. Jeg har fundet den bedste gave til Rasmus, og jeg kan godt flashe den her, for her kigger han ikke med :-) En rigtig drengesej ting - BORDFODBOLD!

Min lille fodboldglade dreng bliver ellevild -ih, jeg glæder mig til han skal pakke det op!





Derudover er han helt tosset med riddere for tiden, så en fin ridder til hest fra Ostheimer får han også.
.

Det er straks sværere at finde på noget til Bertram.....han stjæler godt nok altid Rasmus' dinosaurer, så måske han skulle have nogle, der var hans EGNE, som han selv kan bestemme over :-)


Gaven til svigerfar, niece samt bedste venindes to piger er også købt. Hold k... jeg føler mig ovenpå ;o)
.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.