fredag den 17. oktober 2008

En ny verden har åbnet sig for mig



Hermed lyder startskudet til min Blog......Hjerteligt velkommen :-)
Jeg vil her løbende skrive om min butik Lullaby.dk samt livet her i Tyskland med min dejlige kæreste Bo og vores fantastiske sønner Rasmus (4) og Bertram (2).





Jeg er i fuld gang med en masse nye sager til shoppen, men tålmodighed er en dyd med en skadet fodboldspiller-kæreste, der i tide og utide bliver sendt til behandling i Schweiz og efterlader mig som alenemor i 3-4 dage ad gangen. Når det så ovenikøbet er efterårsferie og ungerne er hjemme og skal aktiveres hele dagen, så må symaskinen atter vente tålmodigt på de skønne skønne stoffer, der ligger og venter.
To drenge på 2 og 4 år skal have lange lufteture og masser af motion, så når klokken har slået 20 og begge drenge har sovet sødt, så har jeg været for træt og udmattet til at tage fat!
De fleste aftener har jeg lagt mig ind i dobbelsengen ved siden af Rasmus (som altid indtager Bo's plads, når han ikke er hjemme) så snart de værste legetøjsbunker har været ryddet væk, set lidt fjernsyn - måske et afsnit af Friends - hvorefter jeg er faldet pladask i søvn....Zzzzzzzz.
Nu er farmand heldigvis hjemme igen, og er ikke sen til at tage drengene med på fodboldbanen eller legepladsen, så mor kan få arbejdsro ;o)

1 kommentar:

  1. Hej Ulla

    Sikke en fin BLOG du har fået dig!!! Glæder mig til at se dine fine nye puder på lullaby siden ;)
    Knus søs ;)

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.